Die is een stuk goedkoper dan deze:
Zwart rosé vind ik ook een super combi.
Die afgekapte cijfers kan ik nu niet meer niet zien….
Oei Oei Oei.
Dit is de nieuwe Perpetual toch?
Tourbillon. 138k.
Nog steeds in dubio om mijn 1815 chrono om te zetten naar zwarte wijzerplaat.
Een foto als deze maakt dat ik het waarschijnlijk toch ga doen.
Bijzonder.
Vind die met afgekapte cijfers toch echt een (heel) stuk fraaier…
De Datograph is samen met de L1 de Lange klassieker.
Heb echter de 1815 chrono altijd een mooier en beter te dragen model gevonden.
Deze is echt prachtig!
Een mix van Romeins en sticks kan ik ook maar matig waarderen.
Supermooi. Geeft me beetje die Patek-chrono-vibe
Inderdaad meer Patek vibe. Wel heel tof.
De zilver met blauwe wijzers is meer klassiek Lange zou je dan kunnen zeggen.
Heel fraai
Had dit een jaar geleden nog te saai gevonden. Maar deze Lange benadert wel perfectie in zijn simpelheid en daardoor elegantie.
Moet dan wel in rose goud als deze.
A collected man is wel echt de koning van het schieten van mooie plaatjes
Zal met al dat Lange geweld mijn NA ook maar eens posten. Ik ben ook gezwicht en duidelijk niet de enige zoals iemand hier boven al terecht opmerkte. Heb ‘m inmiddels al een poosje maar van de week wat leuke plaatjes gemaakt.
Lang getwijfeld tussen de Up/Down en seconds only. Bij Schaap destijds de nieuwste Up/Down gepast maar vond de 39mm toch net wat pielig aan de pols. Dus toen de oudere 40mm referentie van de seconds only ergens voorbij kwam moest ik toeslaan. (De huidige variant is 38.5mm).Volledig compleet en geserviced door Lange afkomstig van de eerste eigenaresse vond ik ook een dikke pre. De damesmaat band moest wel vervangen worden, maar dat was dan ook alles. De fameuze blauwe wijzers lijken hier wat heftig, maar je moet echt pielen en draaien voordat ze zich zo laten zien, normaal gesproken is het geheel een stuk rustiger. Ben er ontzettend blij mee en telkens als ik de Lange na paar dragen wissel mis ik ‘m alweer snel. De afwerking en finesse komt op de foto’s maar nauwelijks over, het is gewoon echt mooi spul. Blij mee!
Prachtige 1815!
Geweldig!!
Van harte!!