A. Lange & Söhne önly

27 likes

Pohhh wat een uurwerk. Machtig hey.

1 like

Ja zeker mooi! :smiley:

1 like

Met een kerstcadeautje erbij voor de nieuwe eigenaar van de Saxonia Thin. :christmas_tree: :santa:t2:

28 likes

Erg mooi Han

1 like

Een prachtig duo! En hoe mooi de moonphase ook is, gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar de dunne. Ooit moet die, of zoiets, er komen.

1 like

Ik vind de Saxonia Thin 37 de beste dresswatch die er is, dus dat begrijp ik wel. Misschien komt er ooit een witgouden met Blue Copper wijzerplaat terug, maar dat is iets voor de toekomst.

11 likes

Die mist wel ‘een beetje’ het subtiele van de Saxonia. Weleens in het echt mogen zien, en die glittert en glamourt aanzienlijk! Niet echt voor alledag wat met een Thin natuurlijk prima kan (zeker in witgoud).

En snap niet waarom ze die aventurine dan weer groter (39mm) hebben gemaakt. Maar goed, wie ben ik.

3 likes

Ik vind zo’n blauwe strap echt retegaaf.

1 like

Welles.

1 like

Ik moet ooit een horloge met aventurine plaat hebben. Die AP QP. Manman wat gaaf. Heb laatst de Czapek omgehad. En de CvdK. Maar dat zijn ze niet voor mij. Maar die platen… die diepte. Geweldig!

1 like

Hoe zit het met de gevoeligheid voor gebruikssporen of heb je daar geen problemen mee?

1 like

Ik draag bijna alleen maar gouden horloges, dus ik ben daar inmiddels ongevoelig voor. Name of the game.

Of bedoelde je iets anders?

1 like

Nee, dat is precies wat ik bedoelde. :+1: Ik ben zelf te lomp voor goud, binnen de kortste keren zitten er dan krassen en butsen op. :crazy_face:

1 like

surprise-whats-in-the-box

1 like

Mooi hè. Waren een paar lui die hem scherp op chrono aanboden maar helaas niet leverbaar en 1-2 jaar wachten

1 like

Ik weet het, sta ertussen. :joy:

1 like

Ook aanbetaald? Dat wilde zo’n knakker. Vriendelijk voor bedankt :grin:

1 like

Nee, daar werd niet om gevraagd in Duitsland.

1 like

Ja, die is heeeeel lekker :sunglasses:

1 like