A. Lange & Söhne önly

Heb me dus vergist in de prijs :innocent:

Thank you kindly for the message, it was lovely to meet with you two and show you the timepiece. Are you referring to the Chronograph with outsize date complication, the Datograph Up/Down in pink gold with the black dial? Reference 405.031? The piece is still available and there are currently a few clients asking about it, but no confirmations. If your friend is interested in it, I’m happy to speak with him. It is the last unit which will be available here for the next several months, as there is an order freeze on this particular model. The price is 86.000,00€. Whoever first confirms their interest with a down payment of 30% will receive the timepiece.

If your friend would like to get in touch with me, I’m available via WhatsApp, telephone, or email, and look forward to hearing from them.

I wish you all the best and thank you again for your interest in our fine timepieces. Have a lovely day, and I look forward to hearing from you again soon.

All the best,

Maar ja, wat maakt dat uit voor mensen die zoveel geld uitgeven voor een horloge?
In vergelijking zou het voor mij betekenen een horloge van 620 euro, of 860 euro.

:sunglasses:

p.s. en laat die fles maar liggen!

1 like

Aiiii jammer weer haha, was ook te goed om waar te zijn :stuck_out_tongue:

Vandaag deze weer om. Nog steeds genieten.

39 likes

Toen ik het las vond ik het helemaal niet vreemd eigenlijk. Ik heb precies datzelfde aanbod gehad, Datograph met 20k korting bij een AD in Luzern. Dat was alleen wel een kleine 6 jaar geleden :smile:

2 likes

Vroeger was alles beter…

1 like

Las vandaag een interview met de CEO waarin hij het over 5500-5700 horloges per jaar heeft.

Okey hoor vaak wat anders, 3000 zei de boutique tegen mij.

Dit merk heeft mij toch wel bij de keel gegrepen :nerd_face:
Kwam op hun site terecht, en ook de door mij bepotelde 405.031 staat daar op.
Prijs op aanvraag :innocent:

Kost rond de 15000 dacht ik.

En de rest. :nerd_face:

2 likes

Dit lijkt me een realistisch aantal. Het zijn er echt een stuk meer dan 3000 per jaar.

De blij is groot…elke keer.

Wat een unit.

42 likes

Wanneer ga je mij ermee blij maken?

3 likes

Op het moment dat jij mij een 205.086 vindt voor 22 doezoes of minder.

Hit the light boys, it’s boner time!

De Saxonia is wel mijn model van de Langes, tijdloze klasse.

16 likes

SUPER DIK! ben echt fan geworden van lange

1 like

Heerlijk, zo voel ik mij weer 30

3 likes

I’m a sucker for aventurine. In een 11.59…

1 like

29 likes

En wat wel bijzonder is, en een bezitter nooit zal zien (alleen de horlogemaker)
De onderkant van die onderdelen is ook helemaal bewerkt :innocent:

Vandaag de Lange 1 op mijn dessert camouflage uniform. Walgelijke combinatie uiteraard, but I most certainly do not care :sunglasses:

17 likes