A. Lange & Söhne önly

Hij zit er wel weer om vandaag

15 likes

Maar Patek gebruikt wel meerdere soorten rose goud. Zit Lange qua kleur dan dichterbij 5N of bij 4N?

Ik vind dit het ultieme horloge van Lange. Diameter, complicaties, lume, gewoon alles.
Maar dit horloge kost enorm veel. Eigenlijk veel te veel. Maar jij poste in jouw draadje dat je het kon kopen voor 62K, nog steeds enorm veel maar 20K onder list.
Wat mis ik? Het ‘wat als’ blijft in mijn hoofd spoken. Is het horloge op de foto niet hetzelfde als dit :
https://maisondegreef.com/en/product/watch/405031?p=2

2 likes

Vind de prijs niet veel te veel, maar ieder zijn mening daarin. 140k voor aan patek sport model vind ik veel te veel :stuck_out_tongue:

Waar ligt dit horloge voor 62?
@hendrik

Bij de Lange boetiek in Dresden, zie het topic van @hendrik over zijn bezoek aan Dresden.

1 like

62k is idd een koopje, morgen maar ff bellen :stuck_out_tongue:

En dat gevoel heb ik dus ook, maar if it is too good to be true it usually isn’t.
Een Lange Boutique die 20000 euro korting geeft? Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Maar anderzijds, de wonderen zijn de wereld niet uit, dus waarom aan @hendrik twijfelen. Heb net effe de cash niet klaar, moest het echt om de chrono up/down gaan voor 62K dan zou ik toch zin hebben om wat moeite te doen.

Kan het me bijna niet voorstellen, maar ga morgen ochtend even een belletje doen. Voor 62k mag hij zeker bij de collectie

1 like

Helaba, eerst ik he :wink:
Zonder mij wist je niks. :sunglasses:

Hahahah :wink:

Ik kan het mij ook niet voorstellen.
Mocht het wel het geval zijn dan opent dat perspectief.

@hendrik heb je na al die champagne misschien de Datograph en de 1815 chronograph door elkaar gehaald?

Deze dus;

7 likes

die zijn in de 50 toch list?

Nope.

Voor de luie leden onder ons
:point_down:

4 likes

Heerlijk. Horloge. :ok_hand:

Wordt zowaar nog onzeker.

2 likes

Tsja heren, nu begin ik aan mezelf te twijfelen :scream:
In zo n winkel raak je het besef van prijzen snel kwijt.
Voor diegene die het horloge wil aanschaffen: stuur een mailtje naar de shopmanager

james.turner@lange-soenhe.com
:innocent:
Doe dan meteen de groeten van de man met dat Blancpain horloge.

Wellicht heb ik prijzen door elkaar gehaald, maar het horloge zeker niet :innocent:

Morgen zullen we het weten :stuck_out_tongue: ik gok dat het een verwarring is maar men kan hopen

Verwacht dan wel een fraaie fles champagne :innocent:

Heb nog wel een moët staan :wink: