A. Lange & Söhne önly

Dank je wel. De grootte en prijs hebben metown tegen gehouden. De argente in 37 mm tov 39 of 40?? en ca 6 k prijs verschil. Wel mooie wijzerplaat :slight_smile:

Zelfs bij een kleiner merk als Tourby is deze wijzerplaat gewoon echt duur…… :grimacing:

1 like

Zo blij met dit setje. Maar ik denk niet dat dit de enige Lange blijven. Als budget het toe laat en de prijzen niet al te hard stijgen dan is er nog voldoende op het wensenlijstje

29 likes

Was de 1815 up/down ook nog “gewoon” verkrijgbaar in de boutique toen je er was ?
Dat vind ik zo’n gaaf ding maar worden ook al lastiger te vinden.

Geleend plaatje:

10 likes

Worden die nog gemaakt dan?

Geweldig mooi!

Onbereikbaar zal het blijven. Stijgt alleen maasr harder door dan dat ik kan sparen :joy:

1 like

Up and down is niet moeilijk te verkrijgen.

Zeker, onderdeel van huidige 1815 collectie

1 like

Nou als ik sommige buitenlandse fora moet geloven kan dat nog wel eens tegenvallen. Daarom was ik gewoon even benieuwd naar de real life ervaring van @anon80638926EV in de boutique.

1 like

Snap niet dat deze nog in het blauwe staat…

Denk dat je geen betere deal kan krijgen op het moment :sweat_smile:

16 likes

Ik heb dit model niet in de etalage of vitrines gezien, maar er ook niet naar gevraagd.

Denk dat er heel weinig forumleden zijn die zo veel geld kunnen neerleggen voor een horloge. Dus daarom duurt het wel even.

3 likes

We zijn niet allemaal op zoek naar “betere dealtjes” hè.

En als het zo’n goede deal is, waarom koop je hem dat niet in voor de handel?

3 likes

Ik kan je vertellen dat aankomend jaar alles wat witgoud AL&S is, bij S&C uitverkocht is. Voor listprijzen.

Eens dus!

3 likes
  • van die gekke bandjes om m’n pols :white_check_mark:
  • horloge niet opgewonden :white_check_mark:
  • datum niet correct :white_check_mark:
  • tijd niet correct :white_check_mark:
  • maakt allemaal niet uit, want hij is echt teeee- ring vet :white_check_mark:

17 likes

Ik vind die ook een van de mooiste Lange’s. Rosé goud met grijze wijzerplaat toch? Ik vind die nieuwe grand lange namelijk ook geweldig.

1 like

15 likes

Dankjewel, en klopt idd, referentie 101.033

1 like

28 likes

13 likes

Gisteren toevallig nog gepast. Blijft een prachtig horloge.
Ik kon hem meenemen voor de oude prijs, maar helaas was het horlogepotje niet toereikend.

Wat een heerlijk horloge is het toch.

4 likes