A. Lange & Söhne önly

De oude listprijs? Hij is niet duurder geworden nu hij boutique only is toch?

Ik kon hem voor 30 en een beetje meekrijgen.
Was overigens geen boutique maar een AD.

1 like

Ah, dan heeft de AD er nog 1 liggen.
Nette prijs inderdaad!

Wat staat er nu bovenaan je lijstje? Lange of toch weer een andere PP met de tijd?

1 like

Ik verwacht wel zoiets

2 likes

Mijn wishlist is “all over the place”.

Ik weet het, misschien niet heel “credible” maar een Oysterflex Daytona met panda dial staat op dit moment op plek 1.

Soms denk ik ook wel eens om gek te doen en de Patek + de Saxonia in te ruilen voor een Datograph of Zeitwerk…Maar dat zie ik zo snel niet gebeuren.

De Patek’s die ik nog zou willen liggen ver buiten mijn bereik, er staat dus geen PP meer op de (realistische) wishlist.

3 likes

Hier werd ik trouwens ook heel erg blij van!

8 likes

ja super gaaf! Niet als one only watch maar voor ernaast lijkt deze top! hadden ze alle varianten waar je hebt gepast? er is ook een hele gave platina toch?

Mwah, daar kan ik wel inkomen. Gewoon gaaf.
Ik kijk al sinds de intro vd nieuwe Speedy in geelgoud met groene plaat naar volgouden Speedy’s. In de wetenschap dat ik met mijn volle verstand het horloge nooit buiten de deur zou dragen… :crazy_face:

1 like

Dit was de VC boutique in Zürich.
Ze hadden daar alleen de 36mm wit en rosé liggen.

Dit is officieel de damesmaat maar ik vond hem top. De grote variant heb ik nog nooit gepast, maar dat is een joekel volgens mij.

1 like

Grappig dat je het zegt, de nieuwe Moonshine Speedy met panda-dial zou zomaar een hele serieuze kandidaat kunnen zijn om op plaats 1 van mijn wishlist binnen te komen (vol goud of rubber ben ik nog niet over uit).

1 like

ik heb geen enkele versie gepast… dus qua maat zegt het me niks.

Maar die platina :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

in ieder geval op de foto maken die opgelegde cijfers het wel echt af.

(Plaatje geleend van SJX)

1 like

Sorry voor de spam in dit topic, maar de frosted platina dial is ook echt super gaaf!

EDIT: (foto van SJX gebruikt)

6 likes

Pfoe, je zou voor minder :smile: Maar valt dat wat mee, zo’n kroon knal op de knokkel van de pols?

5205 misschien :smiling_face_with_three_hearts:??

Ja? Verdorie.

Wil graag de simpelste 1815 kopen in wg maar 26,5K list vind ik toch wat pittig. Jammer

Die misschien nog wel, was voornamelijk ook de Lange 1 ed… 1815 weet ik zo niet.

Heb je hem al eens in het echt gezien en gevoeld? Ik was echt underwhelmed, hetzelfde als bij de Oysterflex modellen.

Wat voor mij een beetje een issue is altijd met een gouden Speedmaster of Daytona is dat de afwerking gewoon hetzelfde is als het stalen model, oftewel afwerkingsniveau van rond de 10k maar je betaalt 30k of meer. Een Lange van 30k komt met de afwerking die je verwacht van 30k. Daardoor zou een gouden Omega of Rolex voor mij echt nooit een optie zijn omdat er voor dat geld veel serieuzere alternatieven zijn.

Maar ik snap dat als je sportief en goud wilt dat je bij VC, AP of PP dan weer het dubbele betaald dan voor de Omega of Rolex. Blijft een moeilijke afweging altijd.

3 likes

Rosé niks voor je ? Best subtiel bij de 1815 instapper!

9 likes

Kan, ik heb zelf de voorkeur voor wg. Dan wordt het nog meer een privé plezier

1 like

Zijn mooie horloges. Weet iemand misschien hoeveel de service kosten zijn voor een Up Down?