Komt er echt een Lange boutique in Nederland?
Jup. Ik houd je/jullie wel op de hoogte.
Ik weet nog niet wat er allemaal exact bekend mag worden.
Of: derde ook gratis maar geen ontspiegeling op het glas
Eensch! Ik heb ooit van een klant(!) geleerd dat gratis niet bestaat…
Geld, geld, geld.
Het blijft toch echt het favoriete onderwerp van sommige…
Zullen we het weer over horloge gaan hebben?
De laatste tijd krijg ik de Datograph maar moeilijk uit m’n hoofd. Wat blijft dit toch een geweldig horloge!
Ik zeg doen.
Heb je wel geld voor nodig
Ik hoorde het ook inderdaad. Ze schijnen voor de gelegenheid zelfs bezig te zijn met een Saxonia boutique LE
Een wijzer in de stijl van het monument op de Dam, en de andere in de vorm van een Amsterdammertje. Ben superbenieuwd.
Klinkt best lelijk maar wie weet! Snel maar wat horloges van de hand doen . Ik wil alleen nog maar Lange haha
In plaats van A. Lange & Söhne wordt dit op de wijzerplaat voor de LE ook eenmalig aangepast.
Er wordt nu gesproken over de opties A. Lange Leidse & Söhne en A. Lange Frans & Söhne.
Hoop dat ik niet teveel heb verklapt @ElChueco?
De leukste thuis, zeker?
Lijkt me supergaaf, dan komt de keuze tussen n JLc en een Lange wel heel dichtbij.
JLC vs een Lange is geen keuze.
Niet “the next best …” maar “currently the best …”.
Het blijft uiteraard een kwestie van smaak, budget, etc. ALS heeft volgens mij iets meer keuze v.w.b. kleinere / minder grote horloges.
Ik laat me graag overtuigen…
De vraag is of je bereid bent de Patek hiervoor op te geven
Geintje natuurlijk.
JLC blijft top.
Eens! En ik vind JLC qua prijs/ kwaliteit redelijk ongeëvenaard.
Listprijzen zijn weer verhoogd… mijn 192.029 is van 44.6 naar 46.9 naar 49.3 gegaan.
A. Lange & Söhne prijzencircus?
Als ik ook kijk hoe duur een thin list is momenteel. Bijna 21.5k…. De aventurijn dail daargelaten. Die is ook best hard gegaan sinds ik de mijne heb gekocht.
Das t lastige als in deze prijs categorie er gemiddeld 5-8% per jaar boven op komt. Das niet even 200-300 euro….