A. Lange & Söhne önly

Kost duur veel geld allemaal, pfff :sweat:

1 like

Scusi. We praten in dit topic niet over
Smonnies. Dat gebeurd in een ander topic al genoeg :face_with_monocle:

Deze is sinds kort alleen nog boutique only.
Korting krijgen wordt er dan ook moeilijker op.
Jammer, want schandalig mooi in het echt.

Ook vandaag en morgen weer om de pols:

26 likes

Die verhogingen zie je bij VC ook. Alles in de FiftySix lijn is in een jaar met 20% gestegen. Overseas modellen ook.

1 like

Het is een goeie zet geweest om destijds eentje aan te schaffen. Echt klasse om de pols, prachtstuk! :+1:

2 likes

Eens.
Was benieuwd dus even opgezocht:
Zie nu dat de 1815 chrono richting 70K gaat.
Dolblij dat ik die vorig jaar heb gekocht onder een ander economisch gesternte . Maar tegelijk wordt het toch ook wat te gortig om dit om je pols te dragen. :grimacing:

2 likes

Man man, wat gaat het hard.

Absoluut! De mijne gaat niet meer weg, de VC is het toch aan het verliezen. Lange tijd getwijfeld & het is een leuk bedrag om ‘mee te shoppen’, maar hij gaat er niet meer uit. Binnenkort krijg ik eindelijk m’n nieuwe strap van LS. Dan is ie echt af.

1 like

Ahhh en het was gisteren eigenlijk volle maan. Gemiste kans :grin:

1 like

Deze zou t moeten zijn… maar niet te koop. Wat een plaatje. 38,5mm wit goud. Perfect!

<40mm donkere plaat is er bij Lange weinig keus. De 1815 chrono, die is ook heel mooi, met eigenlijk mooier uurwerk… en nog net geen 40mm

24 likes

Heerlijk die 1815 chrono

Wel: https://chrono24.app/alangesoehne/310026--id25139516.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

Echt super mooi!
Staat bij mij (ook) op de “grail” lijst.

1 like

Die had ik gezien… Duitsland zou ik overwegen, maar VS, neh

2 likes

Begrijp ik volledig.

1 like

Hoezo niet? Je vliegt toch zo naar NY?

Ja, maar rijd wat sneller naar Duitsland. Als t niks is, wat ik geregeld mee heb gemaakt, vind ik een lange autorit ietsje minder erg

1 like

Er staat gewoon een pracht van een Lange in het blauwe gedeelte ehh?
Of ‘moet’ hij meerdere complicaties hebben?

Daar kijk ik al poosje niet meer. Zal ns kijken

Maar time only vind ik saai bij Lange

ahhhh zo bedoel je… dacht dat je hem al keer gezien had en alleen wilde kopen. Voor even passen is NY inderdaad niet perse handig haha

1 like

Zal best passen, ik heb m al eens omgehad. Maar of het een goed exemplaar is, kan je niet op foto niet zien…

7 likes

Was dit de platina versie?
Kan het niet goed zien.