A. Lange & Söhne önly

heel mooi, wel fors om de pols.

2 likes

https://www.hautetime.com/a-lange-sohne-zeitwerk/104923/

1 like

Te mooi en te bijzonder om niet te delen :smiley:

2 likes

Is er eigenlijk een goed en up to date boekwerk/archief/website waarin Lange beschreven staat en alle verschillende geproduceerde varianten in staan?

Ik zou Langepedia volgen op Instagram en internet. Hij heeft heel veel mooie in depth stukken geschreven over alle belangrijke Lange modellen.

2 likes

Zou Lange & Söhne nog met een nieuw model komen dit jaar? Ik ben niet zo goed op de hoogte of ze een typische cyclus (bijv. op basis van de beurzen) aanhouden. Tegen het eind van 2022 hebben ze natuurlijk de Zeitwerk al geupdate.

1 like

Als onderdeel van Richemont, is A.L&S ook altijd sterk vertegenwoordigd tijdens Watches and Wonders.
Daar wordt 80%-90% van de nieuwe modellen aangekondigd.

Daarnaast worden er meestal 1 of 2 nieuwe horloges uitgebracht gedurende het jaar (vaak limited of updates.

P.S.
Hier heb je een mooi overzicht per jaar van alle nieuwe modellen:

4 likes

Dank je! Dus nog een maand of drie afwachten tot Watches and Wonders (van 27 maart t/m 2 april).

1 like

Dit topic zo goed als het lukt doorzocht maar ik kan niet vinden wat ik zoek. Graag wil ik weten hoe het big date systeem nu precies werkt? Iemand een antwoord voor mij? Bedankt, Jan.

Wie kan het beter uitleggen dan de mensen van A. L&S?

3 likes

Leuke review en goed geschreven.

1 like

Zag net dit plaatje van Daniël Arends in het ‘bekende mensen’ topic (weet niet hoe ik binnen het forum kan linken):

3 likes

Mooi hoor zo’n 1815! Sophisticated taste. En z’n shows waren ook geweldig weer (God is mijn rechter net even wat beter).

Als eigenaar van de chrono 1815 in verder dezelfde configuratie zijn het dergelijke foto’s die je eigen horloge nog meer doen waarderen. Het is zo’n smaakvol relatief onder de radar horloge. zelfs in rosé goud.

een vd mooiste de witgouden…hoe lang heb je die nu?

1 like

Bijna een jaar alweer!

mooi hoor twijfel nog; misschien in zwitserland

1 like

Boutique only nu, bedoel je op W&W?

op w en w krijg je zelf niets; kunt daar wel lobbyen, maar dat is lastig eerder indeed in stad Geneve

1 like

Ik betwijfel of je een WG met zwarte plaat zo tegen het lijf aan gaat lopen, ben benieuwd!

Wat ik wel weet; ik vind het een van de meest unieke horloges die er zijn. Waanzinnige afwerking, ontzettend gaaf uurwerk. Als je er dan zo’n Speedy of Rolex in het goud naast legt dan… Euh, valt het toch wat tegen. (Afwerking is prima, maar toch ‘anders’)

Ik zeg doen.

1 like