Als eigenaar kan ik melden dat hier prima mee valt te leven.
Wat een mooi ding. Heerlijk zondags horloge.
Dat vind ik het enige jammere aan mijn Lange 1. Die brushed sides die tegenwoordig standaard is , is heel gaaf.
Volgens mij vallen velen van ons hier in die categorie hoor, onderschat het niet!
Ik vind het niet eens op een 6 lijken, meer een soort lusje onderdaan op de plaat. Daar zou ik me ook niet aan storen. Bij de ingedeukte 7 en 5 van die up en down trouwens ook niet. Zolang de cijfers niet heel raar afgekapt zijn of in stukjes gehakt zou ik me er niet snel aan storen. Bij die van de chrono zou ik me er wel aan storen, hoeveel die achterkant daarvan het ook probeert te compenseren.
Heel mooi qua kleur trouwens, die rose kasten van Lange
Ik zou mij helemaal niet storen aan een afgekapt of ‘ingedeukt’ cijfer. Ik zie het als frivool, een dichterlijke vrijheid.
Ik zie het heus wel. Kom maar even naar boven.
Wat mij betreft de allermooiste.
Ik zou dan nog liever de striking uitvoering hebben. Echter veel te groot en veel te duur. Maar passen kan altijd toch?
Goeie keuze als je deze ooit zou willen kopen. Ik persoonlijk vind witgoud veel rustiger ogen. En daarom beter bij het model passen.
Rust en understated.
zo vreselijk mooi! Dit is echt next level! Ik wil hem binnenkort eens gaan passen. Ben bang dat ik dan verkocht ben…
Ik weet niet of het mag, maar ik doe even aan schaamteloze zelfpromotie. Ik heb namelijk een artikel geschreven voor Fratello watches over mijn Saxonia. Ontzettend gaaf dat ze het hebben geplaatst! In mijn vrije tijd schrijf ik graag dus leuk dat ik het een keer heb kunnen delen.
Mooi geschreven!
Leuk stukje. En mooi dat er ook te genieten is voor een fractie van andere stukken die je hebt gehad!
Dankjewel!
Mooi man. Mooi merk, dat Lange & Sohne.
Ja echt prachtig !
Prachtig geschreven! En wat een prachtige wijzerplaat! Ongekend mooi!