A. Lange & Söhne saxonia moonphase

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop :

Mijn horloge hobby gaat toch op “een lager pitje” waardoor ik met enige twijfel mijn Saxonia te koop aanbied (even polsen of er animo is op het forum), mijn inziens de perfecte combi rosé goud met de Argenté (zilver-witte) dial, voor mij is dit op niveau van kwaliteit en afwerking het ultieme horloge en nadat ik deze in bezit heb gekregen, spaarzaam heb gedragen en ervan heb genoten is mijn droom bereikt.

Het horloge is in uitstekende staat en een super complete full-set met het poetsdoekje (waar het serienummer opstaat) en de prospectus van A. Lange & Söhne. Het horloge is geregistreerd bij A. Lange & Söhne en de eerste eigenaar is bij mij bekend en zit ook op het Forum.

Merk en model: A. Lange & Söhne saxonia moonphase
Diameter: 40mm.
Leeftijd: 02-02-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03-01-2025
Factuur en/of certificaat: Full-set incl. aankoopfactuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Kompleet
Verzendkosten of afgehaald: Persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): perfecte staat
Soort uurwerk en kaliber: L086.5 - 21,600 semi-oscillations per hour (3.0 Hz)
Vraagprijs: €24500,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

82 likes

Voorkeur blijft wel een cash deal, maar voor inruil wordt overwogen :

Rolex Datejust 126334 jubilee
Rolex 16610LV
Rolex 18238

Goed weekend allemaal :wink:

2 likes