A man and his watch

Leuk topic over de Daytonas van Newman :sleeping: …maar is er ook nog iemand die inmiddels een real life ervaring heeft met het boek?

1 like

2 likes

Ik heb ‘m net gelezen. Leest lekker weg en, wellicht minder belangrijk, ziet er ook mooi uit.

5 likes

Eindelijk een constructieve bijdrage…
Thanks!

1 like

:joy::clap:

Ik heb het boek besteld en gelezen. Sorry aan de mensen die het onder de kerstboom leggen, maar ik vond er erg weinig aan. Allerlei niet echt bekende horlogemensen, vooral Amerikanen/New Yorkers die betrekkelijk weinig te melden hebben.

Ik heb hem via Amazon.de gekocht voor 18 euro als ik mij niet vergis, inhoudelijk zwak maar gewoon leuk om door te bladeren met mooie foto’s.

1 like

Dit…hoewel “zwak” wellicht wat te negatief is…leuke plaatjes…hier en daar een leuk verhaal, maar overwegend onbekende mensen…

Even een ouwetje onder het stof vandaan. :sunglasses:

De kritische geluiden over ‘A man and his watch’ hebben mij er toe gebracht om op de ‘Bestel-knop’ te drukken. Ben altijd nieuwsgrierig als de kritieken niet mals zijn, bovendien een beetje vermakelijk horlogeleesvoer op de tafel kan nooit kwaad…

Aanstaande dinsdag in huis. :slightly_smiling_face:

Was eigenlijk op zoek naar het boek ‘FROM SEAMASTER TO SEAMASTER: THE FIRST 70 YEARS’ maar die heeft een levertijd en is aardig aan de prijs. Ik ga nog even kijken of ik die ergens anders wat goedkoper kan vinden.

1 like

Je gaat er geen spijt van krijgen! Leuk boek om eens door te bladeren en staat ook minstens zo leuk op de boekenplank! :grin:

2 likes

Hij is binnen. :slight_smile:
Vanavond maar eens even in bladeren, komend weekend lezen. Leuk!

3 likes

Veel plezier!
Heb het boek boek zelf gehad van een forumgenoot :grin: (thanks!) en blader er nog geregeld in.

1 like

No brainer. Aanschaffen. Top boek!

Serieus? Ik vond het niks eigenlijk.

1 like

Voor die 22-30 euro vond ik het zeer vermakelijk. Harde kaft. Veel boek voor je geld.

+1
Vond er ook niet veel aan.

1 like