Iemand die dit boek al heeft gelezen? Ben benieuwd wat je mening erover is. Denk erover na om het aan te schaffen.
Lijkt me erg gaaf, staat bij mij ook op het verlanglijstje (voor sinterklaas )
Toevallig ook besteld! Zag hem voor het eerst bij Hodinkee …
Bedankt voor de tip, net besteld!
Voor de geïnteresseerden, op Hodinkee is er afgelopen vrijdag een video-interview verschenen met de auteur: https://www.youtube.com/watch?v=3bjeig-5KxY&t=2339s .
Die heb ik inderdaad ook gezien, mooi om te zien hoe hij geniet van verhalen over horloges!
Dankjewel, ik heb het linkje maar meteen naar mijn vrouw doorgestuurd
Staat op mn kerstlijstje!
Geweldig topic!
Hier ook op het verlanglijstje, enkel dan voor Kerst.
Alleen jammer van de eerste omschrijving… Meteen al niet meer actueel
Paul Newman wore it every day. Now his daughter Clea… Nee, ondertussen niet meer… En ik dacht dat het verhaal toch wat anders was…
Dit gaat niet om de daytona die geveild is. Deze bestaat ook nog
Leuk. Hardcover-editie is nu met korting verkrijgbaar op Bol.
Dus de Paul Newman Daytona die geveild is dat is niet DE Rolex van Paul Newman? Dat was wel het verhaaltje bij de veiling toch; van vrouwlief gekregen, persoonlijke inscriptie, jarenlang gedragen en toen aan schoonzoon gegeven. Of deed Paul hem alleen om als hij op de foto ging en droeg hij thuis z’n favo Rollie?
Hij had meerdere horloges. Waaronder minimaal 2 daytonas. Degene die geveild is, is degene met de bijna art deco wijzerplaat die bekend is geworden als de Paul Newman Dial.
Wel erg typisch dan dat er in dit boek zo gewezen wordt naar de Paul Newman Daytona als zijnde dit exemplaar. Het is juist de andere dus die de naam en faam gemaakt heeft.
Ik heb het boek niet, maar hopelijk geen voorbode. Ik zie te vaak een of twee trekpleisters en de rest opvulling. Vooral cd’s is dit regelmatig het geval. Maar ook met bundels met korte verhalen. Hopelijk niet ook hierbij.
‘Favo Rollie’?
Ik snap je, het is verwarrend, die laatst geveild is is de meest bekende Daytona, deze is wat minder bekend maar het blijft een Paul Newman Daytona, al is die historisch gezien iets minder belangrijk.
Ik heb het boek gelijk besteld. Wachten op de kerst is geen optie. Straks gaat ieder forumlid dit boek bestellen en grijp ik mis. Mijn vrouw moet zelf maar wat verzinnen om te geven
Besteld! Dank voor de tip