Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! šŸ„³

1x van de glijbaan af en je weet niet meer welke kras nou door wie gemaakt is toch :smiley:

Als je een battle post met deze dan kies ik hem hoor.
Hands down, any day of the week! :wink:

1 like

Ik vind die krassen prima. Maar dan wel - 30% van de aankoopprijs retour.

1 like

Vrij simpel toch?

Hij wil ā€˜n Rolex. Nemen ze deze maar terug in ruil voor instore credit (volle bedrag) en dan regelen ze maarā€™ n OP ofzo.

2 likes

Ah okƩ, niet alles gevolgd. Thanks :+1:t2:

De plaat is van Tudor afkomstig. De reparatie zelf heeft bij het service centrum van Schaap Citroen in Diemen plaats gevondenā€¦

4 likes

De krassen lopen in de lengterichting van het horloge, dus (als al eerder gesuggereerd) kan hij best zijn verzonden met de band tegen de achterkant van de kast.

Eenmaal beschadigd bij Tudor aangekomen, is de wijzerplaat netjes vervangen en om verdere schade te voorkomen is de achterkant met een plakkertje afgeplakt voor de terugreis.

Tudor heeft dan in dat geval niets fout gedaanā€¦
De wijzerplaat is netjes onder garantie vervangen en het horloge is dan waarschijnlijk piekfijn in orde.

Alleen de deksel is door een andere oorzaak beschadigd en daar zou ik dan een nieuwe voor vragen. Tenzij je het horloge echt niet meer wilt maar het zal wellicht niet meevallen om dat voor elkaar te boksen.

Edit:
De plaat is van Tudor afkomstig. De reparatie zelf heeft bij het service centrum van Schaap Citroen in Diemen plaats gevondenā€¦

Beschadigd bij de reis naar Diemen in dat gevalā€¦

3 likes

Ik wil of een nieuw exemplaar of mijn geld terug. En in neig steeds meer naar daar laatsteā€¦

2 likes

Ik zou met die krassen best kunnen leven. Zeker als ze me een mooie korting opleveren. Ik ben toch een Nederlander. :see_no_evil:

Maar er is dus iemand in staat geweest het deksel zo te verkrachten, en die heeft vervolgens ook de kroon moeten verwijderen, en het uurwerk eruit moeten tillen, en de wijzers eraf moeten halen, en de wijzerplaat los moeten maken, en de nieuwe wijzerplaat vast moeten maken, en de wijzers erop moeten zetten, en het uurwerk weer in de kast moeten leggen, en de kroon erop moeten zetten. Dat vertrouw ik dus voor geen meter. Want waarom zou hij dƔt wel netjes gedaan hebben?

Ik zou het horloge alleen accepteren als Tudor zelf naar het binnenwerk gekeken heeft en bevestigd heeft dat dat nog in nieuwstaat verkeert.

4 likes

Dat klinkt leuk via de mail, maar als zij zeggen; uhm nee, Heb je juridisch geen poot om op te staan.

Het is vervelend, maar laat ze het maar oplossen. In gesprek gaan voor een neuwe deksel en korting.

Of een gewilde Roley uit de kluis :rofl:

Laat je hier niet gek maken. Ga morgen gewoon langs S&C.
Bakje koffie en een volwassen gesprek kan het oplossen.

28 likes

Wat zeg jij nou weer voor iets redelijks? Gadverdamme!

4 likes

Het is inderdaad heel raar dat een Turk hier de boel moet sussen. Had inderdaad wat olie op het vuur moeten gooien.
Hahah stelletje ramptoeristen :smile:

40 likes

:joy: Tsja, dat zijn we wel. :slight_smile:

Lijkt mij niet hoor. De krassen lopen verschillende kanten op.

Ik had het over deze beschadigingen:

Maar het is al niet meer relevant, TS wil van het horloge af en

Dit is verreweg de beste manier. :+1:

3 likes

Wat een pech zeg RLC, ik dacht al toen ik deze terug zag in wat dragen we vandaag dat je uit de probs was.

Ja, die zullen inderdaad door de band zijn gekomen. :slight_smile: :+1: Maar ze waren me niet eens opgevallen naast al die andere krassen. :joy: :see_no_evil:

1 like

Dat zal juridisch niet zo makkelijk gaan. (waar is Mr. Brakke als je em nodig hebt )
Gewoon nog een maal de kans geven het in orde te maken is denk ik de beste optie, of een flinke korting.
Sterkte gewenst, ik zou er ook helemaal ziek van worden.:nerd_face:

Helaas kan ik vanwege werkzaamheden niet binnen kantooruren naar schaap citroen. :weary:

1 like

Inderdaad. Bij de before foto is de achterdeksel iets minder gedraaid dan bij de after foto. Dus de krassen zijn er op gekomen door de band voordat de deksel er af is gehaald. En daarna is hij er iets vaster opgedraaid en zijn de krassen iets verdraaid tov de band.

Zou dat kunnen?

1 like