Onlangs een Tudor Black Bay Black 79230n nieuw aangeschaft bij Schaap Citroen. Onwijs blij met het horloge, maar afgelopen dagen via foto’s ontdekt dat er een oneffenheid op de wijzerplaat zit bij de r en de o bij het woord Chronometer. Bij schaap citroen geweest en ze kunnen het horloge opsturen naar Tudor en dan komt er een nieuwe wijzerplaat in. Kan tot wel 6 weken duren. Eigenlijk een pietluttig oneffenheid, but once seen it can never be unseen. Daarnaast heb ik mijn horloges graag in perfecte staat. Hoop ook niet dat als ik het horloge terug krijg er krassen op de kast of caseback zijn ontstaan door het openen van de case. Wat zouden jullie doen opsturen en nieuwe plaat erin of gewoon zo laten? Iemand ervaring mee met horloges terug naar Tudor sturen? Duurt het echt tot wel 6 weken of is het vaak sneller? Krijg je standaard krassen van het openen van de caseback? Alvast heel erg bedankt!
pff gewoon terugsturen, alle risico voor hun. Maak wat fotootjes van alles, want je weet het nooit.
Die 6 weken zijn niet interessant, je hebt horloges genoeg.
Dank allemaal voor de reacties. De knoop doorgehakt hij gaat terug. Ontzettend balen, maar de kennis dat hij niet perfect is en ik weet dat het er zit gaat tot irritatie leiden. Dat doet het nu blijkbaar al anders had ik niet de moeite genomen om naar schaap citroen te gaan en dit topic te starten…
Ben ik nu de enige die het raar vindt dat dit door een kwaliteitscontrole bij Tudor komt?
Ik snap dat het geen Rolex is maar het is ook geen goedkoop dingetje, toch?