NA: Nieuwe (oude) aanwinst Tudor Black Bay Black 79230n

Hallo allemaal,

Vandaag bij Ten2Two mijn eigen (ex maar nu geen ex meer) Tudor Black Bay Black 79230n weer opgehaald. Vorige week een mooie ruildeal gemaakt met dus de Black Bay Black en de Seiko Alpinist Mountain Glacier SPB199J voor een nieuwe nog in de stickers Tudor Black Bay GMT.

Ondanks dat ik onwijs blij was en nog steeds ben met de GMT, bekroop mij bij thuiskomst direct het gevoel dat ik mijn zwarte Black Bay mistte. Destijds nieuw bij de AD gekocht en het nodige mee meegemaakt (uiteindelijk gelukkig een verse gekregen).

Om een lang verhaal kort te maken ik was nog lang niet klaar met mijn Black Bay Black. Ruim een maand geleden de Seiko Marine Master 300 SLA021J gekocht. Echt een waanzinnig mooi en een dijk van een horloge, maar ik ging er anders naar kijken. Ik verlangde terug naar mijn zwarte Black Bay. Een nieuwe MM300 is zo gekocht maar de kans om mijn eigen Tudor Black Bay terug krijgen in de perfecte staat dat ie was zou hoe langer ik wachtte kleiner worden. Uiteindelijk via een driehoeksruil mijn Tudor Black Bay weer terug gekregen en vandaag dus opgehaald! Ontzettend blij om hem weer terug in de collectie te hebben. Voorlopig even rust in de kop en lekker genieten van de collectie. :partying_face:

Tijd voor een paar fotootjes:

Echt een heerlijke triootje zo als je het mij vraagt :blush::+1:

Bedankt voor het lezen.

MvG Ralph

35 likes

Opnieuw proficiat! Ik wens je langer draagplezier deze keer!
Trouwens geen 58 overwogen?

2 likes

De BB58 blue vind ik prachtig. De BB58 black vind ik de geelgouden accenten op de bezel niet mooi en een beetje too much. Voor een nieuwe BB58 blue zou er toch al gauw weer 1000 euro bij moeten. Wellicht in de toekomst, maar voor nu even goed zo. :yum:

2 likes

Lekker setje :heart_eyes:

2 likes

Mooie combi, veel draag plezier !

1 like

Dat je hem überhaupt weg hebt gedaan, hoe kon je!!

Top horloge.

5 likes

Haha jij hebt hem nu ook in het blauwe gedeelte staan zag ik. Seller’s remorse in 3…2…1…

2 likes

Als ik hem inderdaad ga missen ga ik de volgende keer voor blauw! :nerd_face:

3 likes

Dit ding is niet normaal :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Gefeliciteerd weer !
Nu niet meer weg doen hé
Hij is gewoon heel mooi!

1 like

Wat een knap horloge blijft dit toch, veel genot!

1 like

Toch wel een erg lekker setje :heart_eyes:

2 likes

Schitterend!

Vraagje: Is de Black Bay 58 eigenlijk de enige 39mm van de Black Bays? Ben ook op zoek naar een toffe BB58 black, met name ook vanwege het formaat. De blauwe is niet aan mij besteed.

Ja de BB58 is de enige 39mm Black Bay Heritage variant

1 like