A.s. zondag: Rikketik! Kom je ook?

Het is weer zo ver, eindelijk weer een RIkketik: http://www.derikketik.nl Ik ga dit keer zelf weer eens op jacht ipv m’n overschot te verkopen.

Misschien leuk om een soort meetingpoint voor Horlogeforummers af te spreken, bijvoorbeeld de tafel van Robbie… (leuk he Robbie? :)) Als Robbie het daar mee eens is kan hij even laten weten waar z’n tafel staat (zaal en nummer). Maar mensen, niet de klanten van Robbie in de weg gaan staan he? :smiley:
Dan kunnen we dat punt gebruiken om met mensen af te spreken of gewoon op goed geluk te kijken wie er daar rond hangt of om na te vragen wie er allemaal zijn.

Ik verheug me iig al weer op een meeting met “de Belgen”, even zaken doen met Robbie… Jurgen zou komen en zou Huib weer bij de koffiecorner staan?
En als ik ook nog wat leuke koopjes kan doen… Ik kan al weer haast niet wachten!

Mijn beste,

Het ligt in de bedoeling dat ik Zondag a.s. naar de ‘Rikketik’ kom.
Doch pin me er niet op vast.
Immers de zondag brengt voor mij ook een meer ‘spirituele’ verplichting met zich mee.

Zo blijven lichaam en geest mooi in (horloge)balans. (:smiley:

Orologio Signaturis Temporis

Ik ben van de partij! Ik ga weer lekker langs de tafels om iets leuks te vinden. Hopelijk is er wat voor me bij.

Als alles meezit ben ik er zondag ook, ben dan daar vanaf 9u.

En als de wegen berijdbaar zijn en het geen twintig graden onder nul vriest en we de beruchte Hollandse files kunnen trotseren komen uiteraard Marc B1 en ikzelf vanuit het Bourgondische Zuiden ook !!! :smiley:

En inderdaad, het zou ontzettend fijn zijn om alle aanwezige forummers te ontmoeten. :slight_smile:

Ik tel de uren al af !!

Met Ongeduldige Groeten,

Morse.

Ik hoop er ook eindelijk eens te zijn

Groet,
Steven

Waarschijnlijk kom ik ook naar de Rikketik.

Groeten, Tom Vreeken.

Ik sta in de kleine zaal, tafel K1. Lekker op de hoek dus.

Kan wel wat oppassers gebruiken… Gezellig.

Ik heb Seiko’s bij m die je niet snel in NL / Europa zult zien:
Rood monster
Bobibal 80 jaar Atlas
Dark Monster, zwart en oranje
Sumo’s
Titanium Samurais

Misschien een paar mods, maar die zijn de laatste tijd bijna allemaal op bestelling.

Hallo Henrik,

The “Belgians” are coming ! :smiley:

Ik ga ook. Neem een koffertje mee met weeshorloges (=horloges zonder polstijd). Kijken of ik er een paar kan verkopen.

Sowieso leuk om forumdeelnemers te ontmoeten.

Tot zondag.

Helaas zal ik er niet bij kunnen zijn. Ik hoop de volgende beurs.
Ik had het leuk gevonden om de forumers te treffen!

Veel plezier!

Paul
Leeuwarden

zoals het nu lijkt reis ik a.s. zondag ook af richting de rikketik.
Ik zal ook even bij de ‘monsterlijke tafel’ gaan kijken naar mede-forummers.

Groeten,

Martin

robbie409 Schreef:

Misschien een paar mods, maar die zijn de laatste
tijd bijna allemaal op bestelling.

Heb je de forum-leden voor bewaking nodig :D?

Helaas, soms wel ja.

Kom ik uit de nacht,ga ik even een paar uurtjes bij mijn dochter slapen en kom dan naar de Rikketik .
Zal dan zeker even aanmelden bij tafel van Robbie om kennis te maken met aanwezigen.
Heb net een andere auto aangeschaft dus ander horloge zal er niet inzitten vrees ik.
Als ik mijn vrouw uitleg dat ik eerst nog effe naar een beurs ga ipv slapen heeft ze alweer zo’n blik van “Je lijkt wel gek”

Tot Zondag,

Aad

zou wel onwijs graag willen komen maar heb geen auto en heb geen zin om vanuit leiden met de trein te moeten komen.

jammer de bammer

I’ll be there…

ik heb 2 tafels met onderdelen van comtoises en een aantal klokken. k 16-17

Ik kom ook even kijken of ik nog een mooie horlogebox kan bemachtigen

gr John

Waarschijnlijk kom ik ook.

Michel