A watch caught my attention: Meistersinger N01, N02, N03

Als echte Meistersingerfan heb ik deze in de loop der jaren in mijn verzameling gehad.

Groet Jan

3 likes

Ik heb zelf twee meistersingers, een N01 zwarte plaat met witte indexen en een N03 zwarte plaats met rosegoudenindexen met de geweldig mooie dikke Milanese band. Nooit spijt van gehad en idd altijd leuke reacties gehad. Krijgen nu iets minder draagtijd vanwege mijn speedy en iwc maar nog steeds altijd erg fijn om
Te dragen!
Oftewel ga ervoor!!!

2 likes

Bij een aanschaf van een duurder horloge gaat het met name om het gevoel dat je er zelf bij hebt. Wat mij betreft stijlvol en verrassend.
Over de kwaliteit kan ik niet goed oordelen maar mijn Pangaea loopt al 1,5 jaar als een zonnetje!

__

6 likes

Stond jaren hoog op mijn lijstje, maar de blauwe nr.3 op mesh toch maar kort in bezit gehad, 43mm bleek toch een beetje te groot voor mij en ik miste de lumen. De dame in huis is wel zeer gesteld op haar Neo en nr.3 in 38mm…

1 like

Bijna 7 jaar in bezit deze Unomatik. Werd op slag verliefd op dit horloge en deze triggerde de verzamelgekte dan ook volledig. Al 7 jaar geeft de met Valgranges-kaliber uitgeruste 45mm dikke klok geen krimp en doet prima zijn werk.

Ook zijn 36mm kleine tweewijzerige zusje draag ik graag!

5 likes

Echt geweldige horloges ! Vooral de eenvoud en de symmetrie en rust vind ik heerlijk. Persoonlijk vind ik de hand opwinder het puurst en het best passend bij dit soort horloges . Sinds 2006 heb ik een 1z en deze blijft ! Draag het bij bijzondere gelegenheden zonder tijdsdruk. Hoe minder er op een meistersinger zit hoe beter.
Koop er gewoon een en geniet er van!

1 like