A woman and her watch

Hi, jullie kennen allemaal - of kunnen je er iets bij voorstellen - het boek “a man and his watch”:

Mooie verhalen over mannen en hun horloges… en alles dat ze samen hebben meegemaakt.

Als er een boek zou komen “a woman and her watch” zou mijn vrouw en de JLC reverso die ze drie jaar geleden van me kreeg erin komen, wat mij betreft althans.

Zijn jullie vrouwen of vriendinnen, of beiden, ook zo? Deel de beelden en we maken samen een boek!

13 likes

Foto van 2 niet interessante horloges en de tekst “horloges doen me verder niks” gaat het boek niet halen denk ik :frowning:

9 likes

Ze kennen elkaar niet en dat wil ik graag zo houden.

33 likes

Hoogste tijd voor zo’n boek! :+1: :grin:
Volgens mij hoef ik hier weinig aan toe te voegen, toch? :wink:
image

13 likes

Apple watch :see_no_evil:. Ik heb er nog werk mee. :roll_eyes:

2 likes

Lekkere foto, totaal ongeïnteresseerd het horloge face down neergekwakt naast de pillen om te kunnen slapen :joy::joy:

8 likes

Hier net zo, horloge gaat gewoon neer op het glas, samen met de zonnebril, ook op het glas, maakt niet uit waar, slaapwel… en de dag erna… weet jij waar mijn horloge is? :sweat_smile:

5 likes

Hier een beetje de dwarsdoorsnede van de voorgaande reacties. Sinds december heeft ze een Tag Heuer.

Moet wel zeggen dat ze hem (bijna) dagelijks draagt. Maar interesse…. Nee, zo zou ik het niet willen noemen.

6 likes

Ik wil die zwaar vernachelde beauties zien!

En voor de vlaggers: ik heb het over de horloges! OKAY??

3 likes

In de badkamer, tussen een setje tandenborstels.

7 likes

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Foto?

De Oris staat niet stil en op tijd, dus ik gok gisteravond daar beland.

Kom dat ding werkelijk overal tegen, niks is te gek.

1 like

Ze wil al tijden een Monaco, en het staat haar verdomme nog ook…

21 likes

Eens! Heel gaaf.

Jou rug/borstkas staat vol met krassen, kan niet anders.

die nagels! :sweat_smile:

8 likes

20 likes

Ftfy. :sunglasses:

1 like

Idem hier. Sinds de Apple-watch(verslaving) ligt haar 25 jaar oude, prachtige Omega in een la stof te happen.
Als ik weer een horloge binnen krijg: “wat heb je nou weer gekocht?”.
Nee, weinig stof voor een boek.

1 like

Bevalt de groene Cartier?
Ik zit erover te denken om @Crownguard een sneeig bod te doen. M’n vrouw is bijna jarig.

2 likes

Bevalt heel goed. Echt een mooi ding!

Ik zou hem gewoon via Cartier bestellen, die service is echt geweldig en een feestje om zo een horloge te bestellen.

2 likes