Ze draagt de Seiko Dolce het vaakste, hoewel ik vind dat hij een beetje strak zit, zelf vind ze hem lekker zitten zo, dus prima.
Ze legt hem 's avonds het liefst op de wasmachine tussen de make-up spulletjes. 
Toch best een beetje een vreemd topic. Alle mannen op dit forum hebben wat met horloges. Maar er zijn genoeg mannen die niks hebben met horloges. Dus waarschijnlijk zijn er genoeg vergelijkbare foto’s van herenhorloges van kijkshop te vinden. Tussen de scheerspullen ofzo. 
Enfin, ik heb wel wat dameshorloges die in een boek niet zouden misstaan. Liggen er netjes bij.
Mn garmin ben ik minder zuinig op, wel vandaag de eerste kras op het glas en dat doet toch pijn.
Heb haar paar jaar terug een omega speedmaster gegeven… regelmatig om de pols en tijd instellen en opwinden zijn geen probleem… de rest van de verzorging en omgang is wel anders dan hoe ik met mijn horloges om ga…, 
Maar mijn vrouw heeft wel iets met horloges gekregen door de jaren heen…
Voor het geval dat het je ontgaan is: Kijkshop is failliet, ondanks de horloges en de scheerspullen achter hetzelfde raam.
Goh. Zal het herformuleren…
Er zijn vast genoeg mannen met horloges van kijkshop, luigi lucardi of duurdere juweliers horloges die deze zien als gebruiksartikelen. En op de momenten dat ze niet gedragen worden, onzorgvuldig tussen de persoonlijke spullen gedropt worden.
Ben ik de enige bij wie het horloge als tweede opviel?
Nope 
Die mooie oranje nagels springen er ook echt uit!
Mijn excuses voor het terloopse seksisme waar dit forum al jaren bol van staat. Ik durf niet te zeggen dat het om misogynie gaat, maar ik vind het toch wat beschamend.
Ach, ik kan het hebben.
Mysogynie, gynaecofobie of gewoon dommigheid. Iedere man weet toch dat vrouwen dol zijn op winkelen. En dat ze dus precies weten welke winkels nog bestaan. 
De vrouw heeft geen interesse in horloges. De dochter wel … 

Dat zou je eens aan mijn partner voor moeten leggen, die houdt daar totaal niet van.
Dan heb de perfecte dame gevonden, een ring eromheen en nooit meer verlaten. 
Ze leest wel eens mee in de appgroep…
Hele leuke vrouw (niet mijn vrouw🥲) met mooie horloges en het volgen waard: https://youtu.be/gpBBwKCMNF0