Aa-79

Snelle en probleemloze transactie gedaan met Alwin. Aanrader!

1 like

Tropic overgenomen van Alwin, @AA-79. Snelle verzending en alles dik in orde. Bedankt!

1 like

Onlangs een strap overgenomen van @AA-79 voor een mooi prijsje. Duidelijke, vriendelijke communicatie en een snelle verzending.
Prima zakendoen en dus zeker aan te raden. :+1:

1 like

Deze week de leuke Wolbrook over genomen van forumlid Alwin @AA-79 :slightly_smiling_face:

Dit was een prettige transactie die erg vlot is verlopen. Vriendelijke communicatie en snelle afhandeling.

Dat is dus absoluut een aanrader! Graag tot een volgende deal Alwin! :+1:

1 like

Mooie Longines gekocht van Alwin aka @AA-79 op de HF-typische manier:
Prettig, correct, snel etc. etc. :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:!
Aanrader dus!!

1 like

Foutje… :scream: Dubbelpost.

Bandje overgenomen van Alwin. Betrouwbaar, snel en vriendelijk. :+1:

Een mooie Squale 1521 PVD overgenomen van Alwin. Leuke en vlotte communicatie. Horloge precies zoals geadverteerd. Perfect. Dank @AA-79

Hele fijne en snelle dea gesloten met @AA-79. Deal uit het boekje!

Vorige week mijn Oris verkocht aan @AA-79. Biedt realistisch en correct.

Betaling meteen in orde gebracht!

Geniet van jouw nieuwe Oris!

1 like

Vorige maand een 2e deal mogen doen met @AA-79 waarbij hij mijn Oris BCPD heeft overgenomen deze keer.

Wederom een zeer fijne en vlotte deal!

Veel draagplezier!

1 like

Horloge gekocht van @AA-79, netjes, correct en het horloge ontvangen ook nog. Dikke prima.

1 like

Horloge overgenomen van @AA-79. Snelle deal en dito verzending. Graag tot een volgende keer!:+1:

1 like

Horloge verkocht aan Alwin.
Zeer vlotte en heldere communicatie, vlot verlopen qua overdracht en heel sympathieke en correcte gast :ok_hand:t2: @AA-79, je hebt nog een koffie’tje van me tegoed :see_no_evil:

Kortom, zeker aan te raden!

Horloge verkocht aan Alwin, alles ging heel vlot en duidelijke communicatie :ok_hand:
Prima zaken doen met hem.