Aaaaaargh nog een dag wachten!

Mijn vrouw belde me net dat de post aan de deur was geweest. Helaas was ze er net niet. Nu kan ik morgen pas mijn Orient Mako ophalen. Hebben jullie dat ook wel eens?

Irritant!
En je bestelde horloge moet nu de hele dag meerijden met de postbode om 's avonds op het postkantoor te belanden, wachtend op bevrijding…

Sterkte vannacht.

Aaargh!

Ik kan me voorstellen dat je je de haren uit het hoofd trekt! Net de postbode met een nieuwe aanwinst mislopen…veel sterkte ermee!

Ik zit maar even op de orient site te snuffelen. Erg mooi trouwens. http://www.orient-watch.com/global/index.html
Ze schijnen zelfs modellen te voeren van rond de 7000 dollar.

Zeer vervelend allemaal. Is mij ook eens overkomen, dan baal je als een stekker.

Maar morgen komt alles goed. Nog een nachtje (on)rustig slapen.

En nog gefeliciteerd met de aankoop.

Maar waarom sta je dan ook je vrouw toe om de deur uit te gaan in een week waarin je een pakje verwacht??? :wink:

Ja dan zit ik ook nog eens zonder bier. Het moet niet gekker worden. :wink:
Nee hoor ze moet af en toe ook werken.

Ik leef met je mee, Dreski! Dit is inderdaad het ergste wat je kan overkomen!! :frowning:
Je geduld wordt op die manier genadeloos op de proef gesteld. En dan ook nog geen bier in huis?! :wink:

Het schijnt een zgn conspiricy te zijn.
Nooit opgevallen dat er her en der TNT auto’s voor deuren staan? Die staan daar te loeren. Postbodes wachten expres tot je even weg bent. Ze zijn zelfs zo brutaal dat het gewoon op hun autootjes staat; EXPRESS.
En niemand gelooft het. Toch weet ik het zeker. Zowaar Elvis nog leeft!
Jur

Nou…

Bij mijn laatste (of was het één na laatste) bestelling, zal ik lekker in het zonnetje in de tuin. Op een gegeven moment hoorde ik iets… De man van TNT was even achterom gelopen: Er werd niet open gedaan, en met dit mooie weer zaten mensen vaak in de tuin, dus was hij even gaan kijken.

Fantastisch toch?

Groeten,

Martin

ps Sterkte André!

Jongens, ik hou m’n hart vast! Een dezer dagen verwacht ik ook weer post met tikkende inhoud. Zal ik maar gewoon bij de voordeur op de loer gaan liggen en bellen naar mijn werk dat ik niet kan komen?! X(

Je kunt ook speciaal een alarminstallatie laten aanleggen die reageert op postbodes. :smiley:

Heet zoiets geen hond…,

Oef, dat is zwaar irritant altijd ja…

Nou ik had me vergist. Het was niet mijn nieuwe Orient maar mijn stalen Citizen band. Erg mooie zware band en hij staat super!:

Hahaha, bestel je zoveel dat je de kluts kwijt bent geraakt???

Gefeliciteerd hoor!

Ja momenteel is er erg veel onderweg inderdaad. :smiley:

Mooie band, staat toch wel weer super moet ik zeggen.

Ga toch eens nadenken.

Prachtige band !

maar rook jij die gore sigaren met asfalt smaak van huifkar ? Voor mij gaat niets boven een cubaan, dominicaan oid. Rook zelf namelijk vaak Partagas, A.Fuente, Montecristo en soms Cohiba ( maar vind ik prijs/smaak gezien voor mij niet opwegen tegen Partagas ).

Deze sigaren heb ik één keer aangeschaft om het doosje voor mijn bandjes te gebruiken. :smiley: Wanneer ik sigaren rook zijn dit alleen maar Dominicaanse. Mijn vrouw is Dominicaanse dus de schoonfamilie denkt vaak aan me. Het is alleen niet te versturen die handel. Wanneer kennissen naar Latijns Amerika gaan wordt er echter wel e.e.a. geregeld. :wink: