Aad57

Er is wel een horlogemaker topic maar nog geen ervaringen met (ver)kopers topic over @Aad57. Maar ook als koper is Aad een aanrader. Vriendelijk en de deal was snel rond. :+1:

2 likes

Vandaag @aad57 over de vloer gehad, zeer aardige man, vlotte deal, kortom een betrouwbaar lid van HF!

1 like

Horloge verkocht aam @Aad57

Leuk berichtverkeer, Reëele deal dus gewoon een aanrader.

1 like

Hartelijk dank @Aad57 voor je prettige en vlotte communicatie!
Aad heeft een Seiko van mij overgenomen, dank voor de snelle betaling en uiteraard veel plezier er mee :+1:

1 like

Gemankeerde vintage Seiko aan @Aad57 verkocht (niet schrikken, hij wist dat het een gemankeerd horloge was :grin:).
Fijn communicatie en Aad had al betaald voor ik er erg in had, inclusief verzendkosten waar we het nog niet eens over hadden gehad. Hartstikke sympathiek. :+1:

1 like

@Aad57 heeft net mijn zadelstoel overgenomen.

Zeer vlotte communicatie en komt correct afspraken na.

Aanrader.

1 like

Aad heeft een Seiko LM overgenomen van me. Die heeft hij vanavond opgehaald. Aad is een vriendelijke kerel, zeker een aanrader!

1 like

Aad net op bezoek gehad voor een mooie Seiko. Super kerel! Betrouwbaar, op tijd en fijn in de omgang! Aanrader.

1 like

Uurwerkje verkocht van @Aad57.
Goede communicatie en snelle betaling. :slight_smile:
Aanrader!!

Net wat horloge onderdelen gekocht van Aad aka @Aad57. Naast een prima advies en zeer aangename communicatie net een bomb proof en super verzorgd pakketje ontvangen!

Sowieso tot een volgende keer!