Er is wel een horlogemaker topic maar nog geen ervaringen met (ver)kopers topic over @Aad57. Maar ook als koper is Aad een aanrader. Vriendelijk en de deal was snel rond.
Vandaag @aad57 over de vloer gehad, zeer aardige man, vlotte deal, kortom een betrouwbaar lid van HF!
Hartelijk dank @Aad57 voor je prettige en vlotte communicatie!
Aad heeft een Seiko van mij overgenomen, dank voor de snelle betaling en uiteraard veel plezier er mee
Gemankeerde vintage Seiko aan @Aad57 verkocht (niet schrikken, hij wist dat het een gemankeerd horloge was ).
Fijn communicatie en Aad had al betaald voor ik er erg in had, inclusief verzendkosten waar we het nog niet eens over hadden gehad. Hartstikke sympathiek.
@Aad57 heeft net mijn zadelstoel overgenomen.
Zeer vlotte communicatie en komt correct afspraken na.
Aanrader.
Aad heeft een Seiko LM overgenomen van me. Die heeft hij vanavond opgehaald. Aad is een vriendelijke kerel, zeker een aanrader!
Aad net op bezoek gehad voor een mooie Seiko. Super kerel! Betrouwbaar, op tijd en fijn in de omgang! Aanrader.
Net wat horloge onderdelen gekocht van Aad aka @Aad57. Naast een prima advies en zeer aangename communicatie net een bomb proof en super verzorgd pakketje ontvangen!
Sowieso tot een volgende keer!