Aan de gang met de lichtbox en wat banden... (modem burner)

Seiko 6119 - vrij zeldzaam; aan een even zeldzame band van Rob!

Zou een dikke mesh goed staan aan een MM? (Deze mesh is te dun)

Idem

De velcro Nasa-band in de uitvoering van gasgasbones (dank Tom voor de verkoop!)

En, is het 200 euro voor een Omega mesh waard?

Zeer mooie Speedmaster, ik houd echter niet van de combinatie met deze twee banden, persoonlijke voorkeur :wink:

Prachtige foto’s overigens!

Ik houd zelf ook niet echt van de combi, heb sowieso niet zoveel met mesh. Speedmaster is prachtig! Wat voor apparatuur gebruik je om te fotograferen?

mooie foto’s maar ik zou zeker een omega mesh kopen :wink:

Ik zal ook een duit in het zakje doen vwb de Speedy en een lichtbox… Hier mijn Speedy Limited Edition op Aligator…

Heel stijlvol! (tu)

malus65 Schreef:

Ik houd zelf ook niet echt van de combi, heb
sowieso niet zoveel met mesh. Speedmaster is
prachtig! Wat voor apparatuur gebruik je om te
fotograferen?

Een gewoon lichtboxje dat ik bij Office Center heb gekocht. Maar je kunt ze overal vinden. En als camera een 3 jaar oude Panasonic Lumix. Die heeft een zg. ‘eenvoudige’ stand. De isowaarde staat zet ik op 100. Op de een of ander manier gaat dat beter. Als ik de foto’s heb geüpload naar Photobucket, ga ik altijd nog even aan de slag met de ‘edit’-functie tot de helderheid en contrast naar mijn zin is.

Menno

Mooie klokjes, maar vind de bandjes hier niet zo mooi bij staan. De mesh is idd naar mijn mening wat dun op de MM, gezien de dikke lugs.

Mooie foto’s! (tu)

Ikzelf vind mesh op de duikers prachtig staan. Hij moet op de MM inderdaad iets dikker, maar verder erg mooi.

Het klitteband op de omega is misschien authentiek, maar ik kan het niet echt fraai vinden. Mesh daarentegen weer wel.

Blijft allemaal smaak natuurlijk :slight_smile:

Groeten,

Martin

Mooie foto’s.

Mesh is mooi maar de aansluiting aan de kast past hedentendage niet netjes bij veel horloges, niet bij de MM en ook niet bij de Speedy. Geeft voor mijn een onafgemaakte, iele indruk.
Op de 6119 past ie misschien beter of op horloges met “hidden lugs” zoals de Omega Ploprof of Seiko Tuna can.

Maar zoals iemand als schreef “Blijft allemaal smaak natuurlijk” en daarover valt niet te twisten

Mooie foto’s! Ik ben wel fan van mesh, maar op de speedy weet ik het niet. Die velcro vind ik er juist wel weer goed op staan.

Het blijkt maar weer, even zoveel mensen als smaken! :smiley: