Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een nieuwe (of zogoed als nieuwe) explorer 2. Nu heb ik hier in Italië rondom m’n vakantielocatie een aantal AD’s afgebeld en geen enkele heeft professionele modellen op voorraad. Er was één zwarte beschikbaar in Verona maar die werd voor m’n neus weggekaapt… Ik had de hoop op Schiphol (waar ik regelmatig kom en waar ik ook m’n milgauss ‘belastingvrij’ gekocht heb) te kunnen slagen maar ik begrijp dat die kans nihil is…
Weten jullie hoe het zit met AD’s in regio Rotterdam? Eventueel wat verder uit de buurt is geen probleem.
Eventueel andere aanraders qua verkopers? Ik vind zowel de witte als de zwarte erg mooi, dus een keuze maken wordt nog lastig (er vanuit gaande dat er te kiezen valt)…
De Explorer II wordt nog gewoon voor je besteld bij een AD. Dus als je een nieuwe wilt hebben, zou ik de grijze dealers nog even overslaan.
Okay thanks. Ik dacht dat daar ook niet meer aan te komen is. Gaat dat dan met wachtlijsten ofzo? Dat heb ik eigenlijk nog nooit aan de hand gehad. Ik zal als ik terug ben van vakantie S&C eens bellen.
Zo’n 2/3 maanden geduld en dan heb je hem wel, Volgens mij wordt er dan eentje voor je besteld in Zwitserland. Alleen een Rolex passen is tegenwoordig wel lastig zo.
Net even een rondje gebeld om beschikbaarheid te checken nu ik besloten heb een zwarte Explorer II aan te schaffen. Dit was eigenlijk al wel tegen beter weten in en uiteraard is er niets beschikbaar dus net een mailtje naar SnC in Rotterdam gestuurd met de vraag hem te bestellen (nadat me dit telefonisch aangeraden was).
Ik ben benieuwd hoe eea nu in z’n gang gaat en hoe lang het gaat duren…
Succes ermee. Ik begin er niet meer aan. Ik geloof echt geen hout meer van wat ze mij allemaal vertellen.
Wat dan? Veel lulverhalen te horen gekregen?
Geen idee of het lulverhalen zijn, maar het tegendeel wordt gewoon nooit bewezen. Je bent op zoek, je wilt iets kopen, ze schrijven soms nog net je naam op met sommige merken (Tudor) of modellen, zoals de Explorer in het geval van Rolex, maar vaak verstrijken er daarna maanden en maanden en daar ben ik veel te ongeduldig voor.
Af en toe komt er hier op het forum iemand voorbij die binnen is gelopen en zo het gewenste horloge kon meenemen. Soms vraag ik me af of die mensen wel alles eerlijk hebben verteld of dat zij gewoon strontmazzel zijn. I dont know. Je kunt jezelf sowieso afvragen of er sprake van mazzel is als je 7k ‘mag’ aftikken voor een klok.
Dan zou ik eerder een JLC Atmos doen.
Explorer II kan je goed bij een grijze dealer halen prijzen stijgen daar echter ook,Messink heeft een nieuwe met witte wijzerplaat liggen