Maar ik stuitte eigenlijk op dit merk door een andere wens, namelijk omdat ik erg gecharmeerd ben door een type Phoibos met een inner bezel, de Eagle Ray 300M GMT:
Nu is dit model moeilijk(er) te vinden en zou het voor mijn ‘collectie’ leuker zijn om een ander merk met inner bezel toe te voegen.
Ben benieuwd naar jullie tips, ervaringen (met inner bezels) én meningen over de opties die ik (naast de bovengenoemde Eagle Ray GMT dus) heb gevonden:
De uitdaging van al dat moois? Het budget
Omdat ik momenteel in de modus ben van “more is more” heb ik liever meerdere horloges die ik lekker af kan wisselen dan één knaller. Max €300 (occasion) is het doel denk ik
De spinnaker bradner zou ik je eerlijk gezegd juist afraden. Persoonlijk vond ik de lume maar matig (als dat al een vereiste is voor jou natuurlijk) en de vorm van de boxed dome saffier was echt heel prut waardoor het een niet-zo-mooie vervorming van het beeld opleverde.
Die van mij is dan ook vrij snel weer vertrokken.
Verschrikkelijk cool horloge. Op de baai vragen ze schandalige bedragen, da’s wel een ding, maar ik heb teveel horloges, dus als je er belang bij zou hebben doe je maar een PBtje. Hij zit me ook absoluut niet in de weg, of, nou ja, wat zeg jij @anon53002072EV, moet ik een kist kopen met twee extra slots en dan een kist in het blauwe gedeelte zetten?
Ook cool. Tikje fors, maar van een Nederlands merk. Soms vindt je ook nog wel Forum Limiteds, het was het forumhorloge van, eh, 2018? 2016? Herinner het me niet meer. Maar goed.
De Alpinist verkopen is een heldendaad op zich zelf!
Die van mij krijgt niet super veel polstijd maar wegdoen van zo een cool gevalletje kan ik niet over mijn hart verkrijgen!
De RLG twijfel ik heel erg over (had zelfs al een voorzichtig bod neergelegd in het blauwe gedeelte…) maar heb met de Phoibos nu al een mooie blauwe wijzerplaat… En hou nou eenmaal van variatie, dus rood, groen, zwart, bruin… Ga zo maar door haha