Aanbieders namaakhorloges op speurder worden blijkbaar aangepakt

:slight_smile:
http://www.speurders.nl/sieradenenaccessoires/horlogesoverigemerken/15220351/verkoop_namaakhorloges_verboden_.360.1.0.1.2604.4441.html

en zo hoort het nu op marktplaats nog!

Goede zaak, en inderdaad nu marktplaats en alle andere sites…

Lijkt me een tekst die door genoemde advocaat (Mr. A. Killan, Bird & Bird, Den Haag) is opgesteld en niet door Speurders. Zou ook op Marktplaats te vinden zijn geweest als de adverteerder daar ooit actief was.
Maar dat dit gebeurt is natuurlijk een goeie zaak.

Zeer goede zaak maar het is er maar 1. Er zijn en blijfen altijd nepper op de markt. Het is nou jammer genoeg eenmaal vraag en aanbod.

Mvg Dennis.

Ik hoop dat we nog veel van dit soort meldingen tegen zullen komen. Eindelijk een grotere partij die dit soort zaken aan gaat pakken.

gr,
Hans Mennink

Ze zouden ebay, marktplaats en speurders gewoon eens direct aan moeten pakken. Dan is het snel gebeurt.

Ze worden niet alleen via internet verkocht he! De handel in die dingen is gewoon erg groot en als je je niet op internet waagt de pakkans ook erg klein. Ik wou dat er een oplossing voor was maar denk niet dat die er is.

Mvg Dennis.

Waarom ?.

Veel steun voor deze actie, echter er zijn meerdere mensen die niet de benodigde hoeveelheid geld hebben om een echte te kopen.
Wellicht zijn er onder deze mensen meerdere te vinden die een dermate waardering opbrengen voor een merk-horloge dat deze daarom een “fake” kopen.Natuurlijk is dit voor de echte liefhebbers niet de manier, maar laten we in ogenschouw nemen dat niet iedereen prijzige horloges aan kan schaffen.

Maar om heel eerlijk te zijn is dat niet mijn probleem dat er mensen zijn die daar niet het geld voor hebben en dan maar een nepper aanschaffen. Ik moet ook hard voor mijn geld werken en als ik dan een echt horloge koop verwacht ik ook een bepaalde exclusiviteit en als dan iemand met een nepper er van naast mij zit heb ik wel even flink de pest in! Ik heb dan meer respect voor iemand die bijvoorbeeld een seiko monster of een vostok of iets dergelijks koopt en daar gewoon blij mee is. En dus ook gewoon gerespecteerd word omdat hij of zij een mooi horloge om heeft. Het hoeft niet altijd duur te zijn om mooi te kunnen zijn er zijn voorbeelden genoeg. Neem bijvoorbeeld Stovard Jurgenson kost volgens mij 99 euro op ebay en ziet er gewoon leuk uit voor het geld.

Mvg Dennis.