Ha iedereen!
Vandaag is op watch 2 day een mooie Seiko 5 sports in de aanbieding voor 149,95!
watch 2 day.nl
Misschien wel even het kijken waard?
Groetjes!
Ha iedereen!
Vandaag is op watch 2 day een mooie Seiko 5 sports in de aanbieding voor 149,95!
watch 2 day.nl
Misschien wel even het kijken waard?
Groetjes!
Lijkt me zo op het eerste gezicht geen uitzonderlijk scherpe prijs. Dus shop even rond voordat je tot bestelling overgaat! Wel een leuk ding trouwens.
Als je even wil lachen is het de moeite waard inderdaad. Kijk maar even bij de specificaties.
Precisie quartz uurwerk
Voorzien van chronograaffunctie en datumaanduiding
Sportieve herenchronografen
Ik vind het echt triest zulke fouten. en dan heb ik het nog niet eens over de teksten die ze schaamteloos kopieeren van Monsterwatches. Een liefhebber zal daar echt niets kopen.
De specificaties op de website kloppen niet en dat is natuurlijk een amateuristische fout.
Maar de prijs is wel degelijk scherp.
De prijs valt ook wel mee.
Collega forummer BATMAN heeft dezelfde te koop .
Zou hem dan liever bij hem kopen
De prijs is inderdaad niet verkeerd en het zijn leuke 5(jes).
Maar de teksten nemen het niet zo nauw me “copyright”
Valt toch wel mee, zie hier http://www.creationwatches.com/products/seiko-automatic-sports-89/seiko-5-sports-automatic-divers-snzj13k1-snzj13-snzj13k-men-s-watch-2358.html?currency=EUR
Levering binnen 3 dagen met Fedex (gratis verzending)
Inklaringskosten vallen ook wel mee
Volgens mij worden deze modellen niet door Seiko Nederland aangeboden en ik vraag me dan af waar ze vandaan komen - ik neem toch aan dat ze per model meerdere stuks hebben?
En of je dan garantie hebt? (en van wie dan?)
En of ze sowieso wel echt zijn? Ik heb geen reden de aanbieder niet te vertrouwen (ook niet om het wel te doen trouwens), maar aangezien deze duidelijk geen verstand van horloges heeft (zie omschrijvingen), hoe kan ik er dan van uitgaan dat ze weten dat wat ze inkopen goed is?
Vind het wel erg toevallig dat er elke keer berichtjes over deze site geplaatst worden door (relatief) nieuwe leden.
Vind het wel erg toevallig dat er elke keer
berichtjes over deze site geplaatst worden door
(relatief) nieuwe leden.
Ik wilde het al niet zeggen.
Ik dacht het ook al. Alleen daarom zou ik er al niet bestellen.
Vind het wel erg toevallig dat er elke keer
berichtjes over deze site geplaatst worden door
(relatief) nieuwe leden.
Ik ben al veel genoemd. Maar een relatief nieuw lid, dat is een primeur.