Veel aanbiedingen bij S&C Den Bosch.
De foto’s zijn niet al te best omdat ik het nogal ongemakkelijk vond om de etalages te fotograferen. Alles is -40 tot -50%. Voor hen die gaan kijken alvast succes gewenst

Veel aanbiedingen bij S&C Den Bosch.
Als ik zo even naar de Tag Heuers kijk kan ik ze online bij een gerenormeerde juwelier nog goedkoper krijgen. De originele prijzen zijn imo flink hoger ingeschat. Maar toch bedankt voor de tip.
Retail is retail en natuurlijk zijn ze goedkoper te vinden maar goedkoper dan de retail -40% kom ik ze niet tegen.
Ik ben erg Tag minded maar ik zie ze echt nergens goedkoper…
O dit is inderdaad goekoper. Dacht dat de aquaracer een quartz was.
Precies de modellen waar ik nu over zit te twijfelen. Het is dat ik het te druk heb om deze week langs te gaan Eens even nadenken.
Als deze nu eens in de aanbieding was…
Tussen die Omega’s zie ik niet echt wat interessants. Maar die prijzen voor de TAG Heuers zijn gewoon spectaculair! Meestal zie je dit soort prijzen alleen als een dealer stopt met een merk. En dan nog zie je zelden zoveel courante modellen.
Den Bosch is niet echt bij mij om de hoek en ben ook niet echt op zoek nu. Maar absoluut goeie tip, dit!
Dat is de link serie dacht ik. Chrono automatic
Wat is de reden van deze kortingsactie ?
Hebben alle filialen dit soort aanbiedingen ?
Dank…dat lijkt 'm inderdaad te zijn. Best een gaaf ding.
http://us.tagheuer.com/en/luxury-watches/link-watch
Is inderdaad een Link Calibre 16, zo te zien.
In vergelijking met?
Vind dit zelf een retescherpe prijs voor een nieuwe bij een AD.
Geen vergelijking…het blijven voor mij nogal bedragen
die band is op foto nog wel redelijk te doen maar in het echt wanstaltig…
dat is een mooie inderdaad
zal wel snel weg zijn
inderdaad: als er na aftrek van 40 % nog steeds 12K of 18K overblijft om te betalen…
Bedank ik toch ook voor…
Gaat er om wat je moet (bij)betalen.
Ik zag zojuist een aantal (goede) foto’s en ben inderdaad ook niet zo te spreken over de band…enfin, kan dus weer van de lijst
Ik dacht dat alles met korting van S&C in Den Bosch te koop komt. Reden weet ik niet.
Er zitten inderdaad een paar mooi horloges bij.
Ik wist alleen niet dat S&C ook 2e hands horloges verkocht (zie het Zenith horloge).
Dat was ook voor mij degene die eruit sprong. Koopje !