Aangekondigd: Helm Khuraburi

Nog niet te koop, maar vast een preview:

Positie van de kroon nig niet vaststaand, zo te zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

@RobertGerard wordt van z’n troon gestoten… ik weet niet wat me overkomt! :sweat_smile:

11 likes

Hij wordt wat traag. Niet helemaal bij de les. Ik denk dat ie met zijn gedachten meer bij de TdF zit. :thinking:

2 likes

haha @25tien en @Anacharsis not slow… not tdf

ik heb hier geen troontje of iets dergelijks… :slight_smile: als iemand zoiets wil plaatsen? even goede vrienden :slight_smile:

5 likes

En nu te koop.

http://helmwatches.com/khuraburi.html

Nog niet besteld, maar mijn Vanuatu is wel geweldig. Dus zal binnen kort wel aan de collectie worden toegevoegd.
Ga voor de oranje versie dan, twijfel over de kroon positie. Opzich is 10 uur wel eens wat anders, maar ook niet echt praktisch.

Kon het toch niet laten, oranje versie met kroon op 10 uur besteld.

1 like

Chunky! Benieuwd naar je foto’s straks!

Op het laatste moment toch om gegaan naar de 4 uur kroon. Ik twijfelde of ik aan de 10 uur zou kunnen wennen. Maar hij is binnen, morgen even kijken welk bandje het gaat worden. Voor nu op de NATO.

4 likes

Toen ik dit topic aanklikte ging ik ervanuit dat het zijn werk was inderdaad, misschien is de beste man op vakantie :stuck_out_tongue:.

1 like

Voor nu is het de zwarte NATO geworden. En voor de liefhebbers ook even wat lume

2 likes

Mooie klok en :thumbsup: Lume!

Zeer interessant om eens te te bekijken

Stoer! Kroon op 4 is mooier vind ik ook. Benieuwd naar staal!

hello dolphin. leuke klok man die kroon op 4 uur is inderdaad de beste keuze. kun je hem op een normale manier bijzetten, die band met het oranje erin vindt ik persoonlijk mooier,maar ja je weet het van die smaken. marino

Hij is van @Rusty_nl :wink:

Ik ben het met je eens over de NATO met oranje, die zit er al weer op :wink:

Nadat de blauwe versie aangekondigd was, wist ik dat die er moest komen. Gisteravond kwam eindelijk de DHL man langs. En het resultaat mag er weer wezen!

6 likes

Vet! Ook met die canvas band :+1:

1 like

:+1: Helm, veel waar voor je geld!!

1 like