Aangenaam, even voorstellen

Beste leden. Ik lurk al een tijdje mee op dit mooie forum en het werd al met al toch wel tijd mee eens voor te stellen. Mijn naam is Tim en kom uit de omgeving Zaanstreek/Amsterdam. Ik ben 30 jaar oud en al langere tijd met horloges bezig.
Het begon op mijn 17de met een aantal G-Shocks, later tijdens mijn studie heb ik een paar Seiko’s gekocht (en verkocht). Toen werd het even een paar jaar stil. Al deze tijd droeg ik een SKX als daily en was niet actief met de hobby bezig. Tot ongeveer twee jaar geleden, toen sloeg het virus weer toe. Weer een aantal horloges gekocht, en verkocht. Inmiddels mijn collectie teruggebracht van 12 naar 6 stuks.
Mijn kroonstuk is mijn Tudor BB36 die ik ter ere van mijn 30ste mijzelf cadeau heb gedaan (iemand moet het doen :wink: )
Recent heb ik een Seiko 5je gekocht via het blauwe gedeelte en daar ben ik weer helemaal happy mee. Dat benadrukt ook wat ik het mooie vind aan deze hobby, het horloge hoeft absoluut niet duur te zijn om er plezier van te hebben.
Voor de toekomst ben ik nog op zoek naar een mooie mechanische chrono maar ook vintage weet mij steeds meer te boeien.
Tot slot nog een foto van mijn Tudor.

30 likes

Welkom. Ik vind het top dat je voor de 36 bent gegaan :ok_hand:

1 like

Welkom. Ik ook. :ok_hand:

1 like

Welkom. Leuke foto ook :slight_smile:

1 like

Coole foto: mooi horloge!! :sunglasses:
Welkom & veel plezier!

1 like

Mooie Tudor! Welkom hier. Foto genomen in Italië, florance?

1 like

Ik sluit me graag bij voorgaande sprekers aan. Mooi, zo’n horloge ter grootte van een horloge. :grinning:

1 like

Mijn beste,

Leuk!! Weer een enthousiast horloge liefhebber!!
Ik wens je derhalve een aangenaam verblijf, bij dit elan-volle HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom bij de horlogevirusclub!

1 like

Dankjewel, was liefde op het eerste gezicht toen ik deze voor het eerst zag, en ben er nog heel blij mee. Subtiel klokje in mijn ogen en een mooi formaat voor mijn bescheiden pols, kan eigenlijk altijd.

1 like

Bijna :wink:

Vlakbij Le Merle, Frankrijk.

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Welkom op HF, en veel leesplezier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! Goede tudor ook :ok_hand:

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom! Erg mooie Tudor en leuk een Zaankanter hier te hebben👍🏻

1 like

Welkom!
Mooi die Tudor!!!:ok_hand:

1 like

Welkom hier!

1 like