Hoi allemaal,
Na al heel wat jaartjes stiekem te hebben meegekeken heb ik eindelijk besloten eens een account aan te maken.
Ik heb altijd al een voorliefde gehad voor mooie horloges, maar nooit de stap gemaakt naar aankoop. Na een wat ongelukkige val onlangs is mijn smartwatch een stuk minder smart geworden, en ik zie dit dan maar als een teken om eindelijk aan het goede goed te starten. Als andere horloges heb ik overigens goedkope rommel van o.a. Wallace Hume of Thomas Earnshaw. Ook een leuk klassiekertje van Casio hangt wel eens om de pols.
Mijn oog valt al geruime tijd op de Tissot PRX lijn en de Seiko Presage lijn. Vaak; iets dressier op een stalen band en je hebt me om. Mijn uiteindelijke āgrailā: een Cartier Crash (niet geheel in stijl met het stalen, ik weet het). Zal nog heel wat jaartjes moeten sparen daarvoor alleenā¦
Een horloge op t het blauwe onderdeel trok me over de streep. Wellicht dat ik die binnenkort mag delen als mijn eerste automaat!
Hoe dan ook, ik kijk er naar uit wat meer als volleerd lid mee te kunnen doen op dit mooie forum.
Groetjes, Jordy