Goedenavond mede horlogeliefhebbers, na een tijdje met plezier mee gelezen te hebben op dit forum vond ik het tijd me even voor te stellen aan de rest van het forum.
Mijn naam is Randy ben getrouwd heb 2 kinderen en heb 2 grote hobby’s horloge’s en Lego verzamelen.
Mijn horloge hobby is begonnen toen ik 12 jaar was toen kreeg ik voor mijn vormsel mijn 1e echte horloge een Pulsar die ik nog steeds in mijn bezit heb (foto 1) daarvoor wat Flikflak en Swatch horloges gehad.
Nadat ik dit horloge gekregen had ben ik volgens mij nooit meer de deur uitgegaan zonder een horloge. Door de jaren heen tal van horloge’s gekocht en geruild. Totdat ik een paar jaar geleden een kleine gevarieerde collectie wilde overhouden (die ook wel eens wilt wisselen) verschillende kleuren en banden om te matchen bij de gelegenheid en outfit
Dus op dit moment is dit mijn Big 4 :
Tag Heuer CR7 matzwart titanium met diverse nato’s en rubberen strap
Longines Conquest op staal met witte wijzerplaat
Vicorinox I.N.O.X Titanium met rubberen en paracord strap
En mijn laatste aanwinst gekregen voor mijn 40e verjaardag de Breitling Colt op staal.
Met deze horloges heb ik voor iedere gelegenheid wel wat passends en vind het leuk om te combineren.
Ik heb wat foto’s toegevoegd en ook van mijn 1e en laatste horloge verder heb ik hier al veel geleerd en zelfs wat gekocht van leden en hopenlijk kunnen we nog lang van deze hobby genieten.
Groet Randy