Aangenaam kennis te maken mede forumleden πŸ˜€

Welkom op H HF

1 like

Welkom!

1 like

Welkom !!

En gelijk een lekkere binnenkomer met veel mooie stukken en fotomateriaal. :ok_hand:

1 like

Welkom en veel plezier op dit uitermate mooie forum!

1 like

Welkom Randy, mooie watches!

1 like

Welkom Randy .

1 like

Welkom, Randy en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom en een mooie collectie heb je. LEGO is ook een mooie hobby. Ik probeer me te beperken tot Creator Expert (de Modular Buildings en de auto’s) en sommige Ideas sets. Lukt niet altijd en voordat je het weet staat je huis er vol mee.

1 like

Welkom en een mooie collectie heb je.

1 like

Welkom!

1 like

Haha heel herkenbaar heb ook veel ideas sets maar het merendeel zeldzame sets en ucs sets van starwars is beide een leuke hobby :slight_smile:

welkom op ons leuke forum. mooie collectie horloges. ben je lego verzamelaar of bouwer ?

1 like

Leuk de verzameling welkom op het forum :slightly_smiling_face:

De Millennium Falcon en de Imperial Star Destroyer zijn wel erg mooi ja (en ook erg groot).

1 like

Beide :slight_smile:

1 like

Leuke collectie! Welkom Randy!

ik ben meer een bouwer. als ik niet heel erg weg ben van het gebouwde model dan gaat hij naar marktplaats. soms krijg je er dan nog meer voor dan je zelf betaald hebt. je loopt anders ook de kans dat je huis heel erg vol raakt. maar het blijft een hele mooie hobby. ik wacht op het uitkomen van de auto union 16 cilinder vooroorlogse raceauto. lijkt me geweldig.

1 like

Dat is wel de mooiste set van de LEGO Ideas review 2020 en die mag er van mij ook wel komen

1 like

en wat dacht je van de bentley blower ?

1 like

Die is ook erg mooi inderdaad. En ook al 10.000 stemmen

1 like