Aangenaam kennis te maken: Wouter

Ik ben nieuw op het forum en nieuw in horlogeland. Ik kan in het leven genieten van zaken die met aandacht en doordacht gemaakt zijn. Een espressoapparaat, een auto, een scheermes, maar ook wat meer technologische gadgets. Onlangs is mijn interesse voor mechanische horloges gewekt. Ik vond het een mooi idee dat een horloge eeuwig mee kan gaan. Van oudsher (90’er jaren) draag ik een Pulsar titanium quartz horloge. Toentertijd gekocht van het geld dat ik van mijn oma gekregen had :slight_smile:

Nu ben ik aan het rondkijken naar een nieuw horloge en ik kan al verklappen dat op dit moment al mijn aandacht uitgaat naar een Speedmaster. Ik vind het een prachtig ding, mooie historie en gewoon een goed inelkaarstekend horloge. Volgens mij is er zat over te vinden op dit forum over dit horloge en dat zal ik eens doornemen. Uiteraard ga ik ook de tweedehands sectie doorsnuffelen. Een tweedehandsje (of zoals ik hier vaker hoor: een reeds gedragen horloge) om mee te beginnen lijkt me helemaal geen verkeerd idee!

19 likes

welkom en een speedmaster is absoluut een aanrader :wink:

https://eu1.dh-cdn.net/uploads/db9961/original/3X/b/4/b46e22bb18676df40ab4c1ac4bfad24735cb295f.jpg

4 likes

Mijn beste,

Leuk weer een nieuw lid erbij!!
Wouter, van harte welkom dan ook binnen de kring van dit sympathieke HorlogeForum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers,vóór liefhebbers!!

2 likes

Van harte welkom!

1 like

Welkom op dit leuk & interessante forum👍

1 like

Hoi Wouter!

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum ! :relaxed: :+1:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Van harte welkom :slight_smile:

1 like

Welkom op HF .

1 like

Beste Wouter, hartelijk welkom. En dat voornemen van je is helemaal in orde. Succes hier!

1 like

Welkom op HF Wouter :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Wouter!

1 like

Welkom Wouter, veel leesplezier en postplezier en binnenkort nog meer draagplezier. :wink:

1 like

Ik heb het gevoel dat het halve forum met een speedmaster loopt.

1 like

Genoeg info hier op het forum te vinden, dus je bent nog wel een tijdje zoet :wink:
Enjoy!

1 like

Welkom Wouter, je hebt een mooi maar duur horloge op het oog. :grinning:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Wouter,
En veel plezier op dit interessante forum!

1 like

Welkom en veel plezier hier!🖒😊

1 like