Aangenaam kennis te maken.

Mijn beste,

Rogier, van harte welkom in die smaakvolle kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Warm welkom!

Ik waan mij in goed gezelschap hier. :slightly_smiling_face: Bedankt voor dit hartelijke welkom.

1 like

Welkom!!

Welkom :+1::smiley: …Leuke collectie al :ok_hand: …de CTZ Valiant is gaaf, die zie je niet zo vaak :+1::smiley:

Veel plezier op HF!

bedankt!

De Vailant is het eerste vintage horloge dat ik kocht. Loopt prima maar moet een keer naar de kroon en stift gekeken worden. Heb me voorgenomen daar op korte termijn maar eens werk van te maken.

1 like

Hoi Rogier,

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Leuke collectie heb je als binnenkomer!:+1:

…en een Datejust als luxury watch lijkt mij inderdaad een zeer goed idee.:ok_hand::wink:

Welkom Rogier.
Flinke collectie al !

tegen de tijd dat een DJ binnen bereik komt heb jij zoveel smaak en kennis ontwikkeld dat je een horloge gaat aanschaffen dat veel beter bij je past dan zo’n massa productie Rolex, let maar op… toch moet er wel een Rolex in je collectie, gewoon voor de volledigheid, net als een Seamaster

attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

1 like

Welkom :+1:

Welkom en geniet van al het moois wat voorbij komt in de verkoop hoek heel wat moois voor vaak een schappelijke prijs te krijgen :ok_hand:t2:

Welkom !!!

Van harte welkom! :slight_smile: :+1:

Welkom hier!

Mag ik opnemen dat het luxueuze en het Japanse zeer wel te verenigen zijn?

Verdiep je anders eens in GS of kijk naar de Citizen Chronomaster. Vooral die laatste zien we hier zo weinig dat ik er bijna exclusieve gevoelens bij krijg.

2 likes

Welkom! Hoop dat je je grail snel binnen handbereik hebben. Succes en veel plezier!

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Welkom en veel plezier!

Ik zou het doen.

Welkom Rogier, mooie Irony

Welkom Rogier!

Rogier, welkom en veel plezier op ons mooie forum.