Bij deze stel ik mij graag even voor. Mij naam is Rogier. Zolang ik mij kan herinneren heb ik altijd wat met horloges gehad en er ook altijd een gedragen. Na vooral Swatch en een enkele fashion watch ben ik nu in de betaalbare japanner/hommage fase beland. Ik geniet van het zoeken naar “knappe” betaalbare horloges en het vergroten van mijn kennis met betrekking tot kwaliteit/afwerking en de techniek van verschillende uurwerken. Een spaarpotje voor het aanschaffen van mijn eerste luxury piece wordt langzaam gevuld. Tot het zover deel ik graag in de kennis van de liefhebbers op dit forum. Omdat ik weet dat u van foto’s houd ga ik direct met de billen bloot en deel ik met u de staat van mijn bescheiden collectie.
Dank, de casio mtd-1010 heb ik recent aangeschaft. Wil het gaan dragen op een nato maar ben er nog niet helemaal uit wat de kleur daarvan moet gaan worden. suggesties zijn altijs welkom.
Heb ik gezien. zag trouwens ook dat bart een “Casio Royale” als welkom te pakken had. Een horloge waar ik ook wel van gecharmeerd ben. Zeker als hij een beetje schoongepoetst wordt.