Aangenaam kennis te maken!

Hallo enthousiastelingen en verzamelaars,

Al sinds een paar maanden hang ik rond op het forum. Het voorstellen is er echter helemaal bij ingeschoten dus bij deze onder het motto, beter laat dan nooit :slight_smile:

Sinds ik een klein jochie van 6 was loop ik al met de tijd om m’n arm. Het begon allemaal met een klein klokkie waar ik de tafels op kon afspieken tijdens de les. Daarna kreeg ik m’n eerste echte casio horloge die ik dagelijks met trots droeg.

Later viel mijn oog op de Luminox horloges, waar ik er een aantal van heb gehad. Met een quartz uurwerk maar wel met Swiss made precisie en robuustheid zoals je terugvind op een g-shock.
Toen ik mijn eerste Luminox chrono op de kop getikt had was ik gefascineerd door de sweeping second (ik wist nog niet wat dit betekende).

Eenmaal geland op automatische horloges begon ik mezelf te verdiepen in de diverse uurwerken, Sellitas en ETA’s in het betaalbare segment, al blijft dit natuurlijk relatief. Net als velen begon ik met de grote formaten horloges, vandaag vind ik mezelf altijd opzoek naar een maatje kleiner.

Merken die ik heb gedragen zijn Oris, Seiko, Hamilton, Tudor (bb36&41) en Casio. Vandaag de dag bestaan mijn collectie uit de volgende klokken:

• Hamilton Khaki Mechanical (polar dial)
  • Oris Aquis 39,5 Green dial
  • Casio G-Shock GW-M5610-1BER (prachtig op de stalen band)

Een three watch collection is voor mij ideaal. Vandaar dat de Oris Aquis plaats gaat maken voor een Tudor Black Bay 58. Ik zie dit als een grote mijlpaal in m’n horlogehobby :grinning:

Mocht je m’n bericht tot hier gelezen hebben wil ik je graag bedanken voor je aandacht!

Gr,
Vincent

40 likes

Welkom!

Prima keus. :+1:

1 like

Welkom😃

1 like

Hartelijk welkom, heb je ook foto’s? De forumleden hier zijn gek op mooie foto’s :grin:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Vincent!

1 like

:wave:

1 like

Welkom!

Goede opmerking, zie hieronder voor mooie plaatjes :wink:

2 likes

Hoi :raising_hand_man:t4:

1 like

1 like