Aangenaam kennis te maken!

Ook ik zal mij uiteindelijk na een zeer lange tijd geruisloos meelezen eens voorstellen.

Mijn naam is Daan, ik woon in Amersfoort en ben 33 jaar. (En ik doe Woody Woodpecker na :smile:)
Sinds ik een jaar of 7 ben draag ik een horloge, sindsdien heb ik er ook altijd 1 om. Zonder voelt niet goed.
Het begon met een simpel Casiotje (natuurlijk) met mijn naam er in gegraveerd. Want mijn broer had dezelfde. Deze ben ik helaas in de loop van de jaren verloren. Na deze casio ben ik overgestapt op een Pulsar, Deze heb ik nog wel gelukkig. Jaren plezier van gehad.

Het volgende klokje werd een Prisma. Nog steeds geen krasje op het glas!
De Prisma is lange tijd mijn enige horloge geweest. Totdat ik verkering kreeg (met mijn huidige vrouw) en deze verkering een nieuw horloge ging uitzoeken. (Het is een Rado ceramica geworden.) Tijdens het rondkijken in de winkel viel mijn oog toen op een Fossil skeleton automaat.
Over de kwaliteit van de automaat van Fossil ben ik ontevreden. Na een aantal keren kapot geweest te zijn heb ik het voorstel gekregen om voor dezelfde prijs wat anders uit te zoeken, van dit aanbod heb ik gebruik gemaakt. Uiteindelijk zijn het er twee geworden.
Wel weer twee Fossils en alleen de kleur is anders! Na de aankoop van deze twee ben ik mij meer gaan verdiepen in horloges en zodoende op het forum beland. Sindsdien lees ik mee en is de collectie gestaag gegroeid.

Weer eens een andere vorm.

Deze is een van mijn favorieten door de aparte weergave van de tijd, een merk wat je bijna nergens ziet. Wel groot.

Na alle Fossils een ander modemerk, Diesel.

In een opwelling online gekocht in combinatie met een zelfde damesmodel. Een Nederlands merk.

De eerste en enige keer dat ik op de Rikketik ben geweest heb ik dit zakhorloge gekocht omdat ik dacht dat ik die ging dragen. Een servicebeurt gehad en in de kist beland. Sindsdien een aantal keer gedragen maar mis dan wat aan mijn pols!

Op dit moment heb ik niet iets specifiek op de wishlist staan maar kijk altijd naar verschillende merken en soorten.

Hopelijk hebben jullie genoten van mijn topic en tot de volgende!!

Groet, Daan

2 likes

Welkom Daan, veel plezier gewenst op HF :+1:

Welkom Daan,

leuke collectie… van alles wat…

Welkom hier! Maar wees gewaarschuwd: je collectie zal alleen maar uitbreiden naarmate je hier langer vertoeft! :wink:

Mijn beste,

Van harte welkom Daan, op dit misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien!!
Een mooie en eveneens veelzijdige collectie aan horloges heb je.
Goed hoor!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom Daan … en maak je geen zorgen
zodra je door dit forum opeens met teveel klokjes zit …
je kunt ze hier ook weer kwijt :smile:

grtz. Gerard

Welkom! :hand:

Leuke introductie :+1:

Welkom en veel plezier op het vernieuwde forum.

Welkom, en veel plezier op dit forum!

Welkom. Veel plezier

Van harte welkom op het vernieuwde forum.

Veel lees en kijk plezier toegewenst !!

Elf.

Van harte welkom

Welkom Daan!

Hey Daan, welkom.
Lees, kijk, post en geniet!

Welkom op dit leuke forum Daan. Maar pas op, het horlogevirus is nogal aanngrijpend. Je collectie zal verder groeien om dan vervolgens weer te krimpen etc. etc. :wink:

Welkom Daan!

Welkom!

Welkom :clap:

Veel plezier hier…
Pieter.

Welkom hier! :ok_hand:

Groet,

Noel.

Welkom!