Welkom op HF en geniet van je mooie horloges en congrats voor je overwinning.
Grote groet!
Dat lijkt mij ook leuk!
Respect en mooie combinatie van horlogekeuzen en symboliek.
Veel plezier hier op en met het Forum.
Beste Thieu, welkom op het forum.
Een heel persoonlijk verhaal; dank dat je dat met ons wilde delen en ons zo ook de betekenis liet zien van de horloges die je inmiddels hebt gescoord. Niet de minste!
De Cartier springt er voor mij toch wel uit; niet alleen omdat het een prachtig en apart horloge is, maar ook vanwege de betekenis die het voor jou heeft. Die zal nooit je collectie verlaten; no matter what .
Welkomā¦
Welkom hier!
Welkom op het forum, mooie collectie hoor.
Welkom Thieu, goed dat het beter met je gaat
Welkom!
Welkom op dit mooie forum
Bedankt voor je persoonlijke verhaal. Veel plezier met het verder opbouwen van je collectie.
Welkom! Mooi dat je je verhaal met ons deelt en fijn om te lezen dat het nu weer goed met je gaat. En wat een heerlijke collectie zo, ben benieuw wat je nog zou willen toevoegen op termijn.
Welkom hier! Mooie collectie heb je al in korte tijd bij elkaar verzameld!
Welkom hier bij HF !
Suggesties zijn welkom. Gezien mijn huidige collectie, wat zouden jullie toevoegen?
Welkom Thieu op dit leuke forum, zware tijd achter de rug en gelukkig weer opgeknapt. Snap je connectie met de Cartier Santos en die gaat natuurlijk nooit meer weg, verder is die Seamaster DeVille wel een hele mooie . Ook de rest van je collectie is echt wel mooi
. Verder vraag je wat wij/ik zouden toevoegen aan je collectie, dan zit ik echt aan een Rolex submariner two tone te denken. Makkelijk gezegd, weet niet wat je budget is natuurlijk, maar die zou ik persoonlijk toevoegen
Welkom. Veel plezier op het forum. Mooie collectie.
Zat er al eens naar te kijken en over na te denken maar das best een lastige. Als ik nog wat zou toevoegen zou het een duiker zijn denk ik. Maar welke? Heb zelf de Pelagos FXD en die vind ik waanzinnig maar je hebt al een Tudor. En een mooie chronograaf zou ook wel een aanvulling zijn vind ik zelf.
Welkom Thieu!
Mooie verzameling
Welkom Thieu. Mooie set heb je daar.
Succes met deze potentiƫle verslaving.