Aangenaam: Seamaster 300 vraag over powerreserve

Oké, ja laat het ff zo en bij volgende beurt wordt het dan meteen meegepakt. :+1:

Goeie​:+1::+1: had al begrepen dat zo’n volledige service vrij kostbaar is idd.

Ga eens kijken bij de topic horlogemakers idd. Ben weer iets meer gerustgesteld zo :hugs:

Worden daar nu ook al horloges besproken? Kan ik als reden gebruiken als m’n vrouw m’n account vind.

Maar dat is met 1120 caliber wat gewoon een ETA is. Dus service kosten van het uurwerk zelf vallen wel mee.

Als je kijkt naar wat er allemaal vervangen is dan heeft ie echt een goede deal gehad op het horloge zelf. 3,5k inclusief het horloge ? En dan is hij in nieuw staat. Er stond er eentje in blauw voor 2650 euro ofzo ook heel netjes maar ja je bent gauw 500-1000 euro kwijt als er wat vervangen moet worden. Dus als je dan 3k wil uitgeven zoek dan eentje die gewoon niet meer loopt en naar de klote is. Kan je met service toch op een goede deal uitkomen !

Vond het wel nieuwswaardig om te laten zien wat er allemaal in het zakje teruggekomen was bij hem. Blijkt trouwens iemand te zijn die in Nederland woont.

1 like

Helaas, Omegaforums (ik gebruik het net zoals er hier naar TRF of HF wordt gerefereerd).

Oké, fijn om te horen🤗 maar zo’n ingreep die je doet, heb ik de kennis niet voor…… laat ik wel aan de pro’s over.

Zie wel in dat full service (nog) niet echt nodig is, dan wellicht naar een omega certified watchmaker brengen. Betreffende partij waar ik de klok gehaald heb, biedt dit aan, alleen is in Duitsland. Beetje overbodig met risico tijdens verschepen enzo, dan liever in NL.

Alleen wat ik me afvraag: kan het kwaad of verergert het “het probleem” of de schade als ik er mee wacht tot ik bijv. over 3 jaar full service laat plegen?

Dan ben ik 8 jaar verder t.o.v. laatste service door Omega, of is dat te lang doorlopen met een dergelijk issue?

Heeft ie netjes gedaan, goeie deal! Ja zit maar soms op OF, laatst kwam ik goeie tegen voor verstelbare sluiting. Die moet er eigenlijk ook nog op, zijn volgens mij geen retailers die dit verkopen zoals S&C….

Vraag het aan de horlogemakers die al eerder in dit topic genoemd zijn.

:+1: thanks

Met 110 km/h in de auto en twee vingers op het stuur een foto maken van je horloge?
Ben ik werkelijk de enige die zich daar over verbaast?

Goed opgelet

Viel me ook op, terechte opmerking. Zul je zien dat de nabestaanden achterblijven met een horloge dat nog service nodig heeft.

1 like

:rofl:

€2k aanschaf blijkbaar:

1 like

Minder blijkbaar ; 1200

1 like

Man, goeie deal en slim gecalculeerd risico.