Aangename verrassing op werk

Ik was vandaag lekker aan het werk toen er een klant binnenkwam, ik zag gelijk dat hij een flink apparaat om zijn pols had hangen. Toen ik hem erop aansprak bleek dat hij het horloge zelf ontworpen en ontwikkeld had. Dankzij dit forum had ik zijn horloges al eens langs zien komen en hij was blij verrast dat ik het merk kende en er zelfs iets over kon vertellen. Zijn naam was Scot Devon. Tijdens dit leuke gesprek vertelde hij dat hij in Moscow zijn horloges aan het promoten was geweest en dat hij het nieuwe prototype van zijn horloge omhad. Ik heb hem even mogen passen en wat een geweldig ding is het.

Helaas kan ik de wristshot niet meer vinden op mijn telefoon maar ik heb nog wel 1 mooie foto.

Dit is hem dan. De nieuwe Devon Tread 1

ongetwijfeld een uniek stukje vakmanschap maar ik zie dit niet om mijn pols hangen!

Een fijn stukje techniek en een leuke ervaring. Bedankt voor het delen.

Ze zijn zeker apart. Maar niet echt iets voor mij.

Super cool ding. Vooral het filmpje op youtube. Als ik iemand met deze klok zou zien zou ik het ook herkennen en zeker een praatje maken.

Leuke post!

Leuke aparte klok!

Geinig om te zien hoe groot is zo’n klok nou?

ontzettend gave horloges maar zou het nooit kopen… kost ook wel wat :slight_smile:
leuk verhaal!

Mijn beste,

En al is het niet mijn horlogesmaak,
mijn complimenten voor deze vernuftige tijdmachine!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Fantastisch. Heb al meerdere filmpjes gekeken op Youtube, erg mooi om te zien hoe dit horloge werkt. Als ik me niet vergis hebben ze een paar maanden geleden ook een relatief goedkoper horloge uitgebracht met eenzelfde soort techniek als in dit horloge. Zou hem best eens in het echt willen bewonderen.

Wat een leuke ervaring. En dan nog wel een klant van je :stuck_out_tongue:

Leuk verhaal - lekker steampunk (tu)

wat een serieus lelijk ding (duimnaarbeneden)

Zo lelijk dat ie weer mooi wordt! Subzero on the cool wall!

Ja, mooi is anders. Maar wel leuk anders in dit geval. Horloge van de Terminator.

Goed plan!
Moeten we hier ook hebben: een “cool wall”".
Maar wie wordt onze Jeremy?

Hoe leuk is dat zeg!

Zo zie je maar dat de virtuele wereld en de echte wereld nog een beetje in contact blijven met elkaar.

Heel apart horloge trouwens…

heel appart erg leuk om in je collectie te hebben.

Traveller69 Schreef:

Leuk verhaal - lekker steampunk (tu)

Hi Traveller69!

Je hebt PB! :slight_smile:

En wanneer maakt hij hem af?

Deze is niets voor mijn collectie.
Bedankt voor het delen.