Aangeschaft Rolex Buckley 1978

Beter van te voren een vraag stellen inderdaad. 2.5k droppen voor iets waarvan je niet weet wat het is, onbegrijpelijk voor mij :joy:

Ik kom op 2565 euro.

“Buyers remorse”. Proberen bevestiging te vinden voor een bij nader inzien toch een beetje koud-zweet-op-het-voorhoofd-aankoop.

4 likes

Ramon is een van de veilingmeesters, die is van @Crownguard toch?

Wellicht kan die uitsluitsel geven? Ik heb altijd de indruk dat hij er aardig wat vanaf weet.

is toch leuk. Ik ben er blij mee, dus altijd goed gedaan.
Maar als je ergens geen verstand van hebt, is het toch helemaal niet erg om advies cq bevestiging te vragen

1 like

Maar wat nu als je hier te horen zou krijgen dat er niets van zou kloppen? En dat die 2600 euro weggegooid geld is? Zou je het dan nog steeds leuk vinden?

Onderhand moet je een universitaire studie volgen om een fatsoenlijk Rolex online te kunnen kopen… laat staan een goede deal vinden.

5 likes

Bij de veiling uit de eerder geplaatste link lees ik: Omdat de reserve price niet werd behaald, werd het niet verkocht.

ja. Dan kijken we weer voor een andere.

Door liefhebbers en verzamelaars wordt dit type wijzerplaat de ’Buckley’ genoemd, naar een markante Amerikaanse handelaar/verzamelaar John Buckley. Deze wijzerplaten hebben een gedrukte Romeinse index en komen voor in verschillende kleurencombinaties

Klopt, maar later zegt ts dat het toch een andere was (overigens met dezelfde tekst en dezelfde foto’s). Schiet mij maar lek.

1 like

Toch werd het hier voor mij (en ik ben totaal geen Rolex kenner) al wel snel duidelijk dat het e.a. mis was met dit klokje.

mij dan ook, ha, ha.
Vinden jullie het leuk als ik de originele staat laat zien.
Ik merk nl dat er genoeg experts op dit forum zitten.
Zeg het maar.

Trouwens importkosten is altijd af te wachten en gaat tot een maximaal bedrag.
De normale tarieven (invoerrechten, btw - omzetbelasting, accijns enzovoort). De tarieven verschillen per goederensoort. De belastingen die u moet betalen zijn meestal:
•btw (omzetbelasting) (21%, 6% of niets over de waarde van de goederen)

Leuk ding.
De kast is zo te zien gepolijst, de lugs zijn niet
allemaal even dik.
Maar dit komt vaker voor.

Scherp gezien! Zag het ook al. :+1:

1 like

wat zijn lugs? Ik heb er echt geen verstand van.

@Erwin_Rmer
Dat zijn de piefjes waar de band tussen is gemonteerd.

5 likes

Okee… Ik ben even sprakeloos…

5 likes

Vergelijk het maar met borsten, die zijn ook niet altijd even dik en gelijk.

Could have fooled me

9 likes

kan dat kwaad?

Nee, absoluut niet, maar het geeft wel waardevermindering.