Aankomst Parnis + Marina Militare!

Beste heren,

Sneller dan verwacht, zijn de Parnis en de Marina Militare waar ik reeds uw hulp om vroeg gearriveerd. Een zeer snelle service, als je het mij vraagt.

Ik ben uiterst blij met de twee horloges, de Parnis is zoals verwacht prachtig en ook over de Marina Militare - waar ik aanvankelijk toch wat over twijfelde - ben ik erg content mee.
De bandjes zijn naar mijn idee wel aan vervanging toe, ik denk dat ik voor deze twee ga:
Hirsch Liberty 24mm voor de Marina Militare
http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p7913h795s800-Watch-band-Liberty-2.html

22mm
http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p7478h1s37-Watch-strap-22mm-bro.html]Rios Louisiana Crocodile [b]Grain Padded[/b

Hopelijk valt mijn vader voor een fotoshoot te porren, dan zal ik u van wat foto’s van de twee nieuwe aanwinsten voorzien.

Nogmaals hartstikke bedankt voor alle hulp!

met zulke leuke klokken aan je pols moet je geen u meer zeggen. Goed gedaan man, ook mooie banden genomen! Hoe zitten ze?Gefeliciteerd.

Bedankt!
De bandjes heb ik nog niet besteld, maar die komen er zo spoedig mogelijk aan!

Leuke klokjes voor niet te veel geld. Veel plezier ermee!

P.S. hoe lopen ze bij jou? Bij mij moest ik er een paar even bijstellen, maar daarna lopen ze prima (paar minuutjes per maand afwijking).

Erg mooi, hoor! Zeker de Marina is apart!
Ook een leuke keuze wat de bandjes betreft!

Twijfel zelf ook nog of ik de Parnis (dezelfde als jij) ook niet aan zal schaffen… Leuke klok voor niet te veel geld. Twijfel tussen de Seiko 5 en deze Parnis.

Veel draagplezier van deze mooie horloges!

Vriendelijke groeten!

Bedankt heren!
Ik heb even gecheckt, en helaas lopen de horloges beiden 45 seconden per dag voor. Ondanks dat het vrij goedkope horloges zijn vind ik dit vrij veel.
Wat is hier aan te doen?

En Sander, voor de kwaliteit zou ik voor de Seiko 5 gaan, ofschoon ik persoonlijk qua model meer te spreken ben over een Parnis/Marina Militare.
Ik heb ze beiden maar ben toch meer tevreden over de Parnis en de Marina Militare.

Eerst een paar weken dragen. vaak gaan ze wat langzamer, nadat ze ingelopen zijn. Als ze daarna nog (veel) te snel lopen, zou ik ze iets bij (laten) regelen.

Beide uurwerken kunnen makkelijk binnen de 10 sec/dag lopen. Met name het uurwerk van de Parnis, een ST25, is een erg goed uurwerk.

Groeten,

Martin