Aankoop 2 horloges

Goedemdag iedereen,
Knoop is doorgehakt,ik ga deze week,waarschijnlijk zaterdag 7 maart ,naar schaap en citroen in rotterdam om een rolex perpetual te bestellen,staal met witte plaat,die komt naast de seiko gs die ik ga bestellen in april of mei.
De omega valt even af,omdat ik de rustige uitstraling van rolex mij meer zal bekoren.
Volgend jaar een ladyjust voor mijn vriendin en een datejust met een andere kleur wijzerplaat dan de perpetual.
De omega komt over 2 jaar ofzo wel keer in de collectie,heb er lang overnagedacht en dit geeft mij het beste gevoel
Het wordt mijn allereerste aankoop,kon het ook via mail doen ivm de wachtlijst,maar vind het specialer om samen met mijn vriendin zaterdag naar schaap en citroen te gaan en me daar ter plaatste mijn naam op de lijst te zetten.

3 likes

Veel plezier alvast. Maak er een leuke dag van :+1:

Dank je wel,ik zie mijn horloges straks als een afsluiting van een zeer zeer slechte lange tijd van paar jaar geleden die ik heb gehad,ben echt al nieuwsgierig en kan al niet wachten.

Alleen t.o.v. verleden jaar zijn de wachttijden opgelopen zeg trouwens.
Nog langer wachten haha

Veel plezier alvast, geniet ervan, van een GS Quartz zul je ook geen spijt krijgen denk ik. Ik heb mijn Astron vorig jaar verkocht en heb nu een mooie GS. Topkwaliteit.

Oja ter verduidelijking,ben nog een leek,het gaat nu om de oyster perpetual,en volgende jaar de datejust.
Om echt mee te beginnen lijkt me de oyster ideaal,mooi rustig clean uiterlijk.
Ben benieuwd mensen…

The Don,dank je zeer.
Goed om te weten,ach ja heb er ruim een jaar over nagedacht wat ik precies wilde,nu is het tijd te beslissen.
Zodra ik ze heb,kan even duren ivm de wachtlijst en de gs rond mei,dan zal ik ze zeker posten op het forum.

1 like

Vandaag naar s&c geweest en heb de oyster perpetual staal met witte plaat besteld 39mm,wachttijd ongeveer 6 mnd.
Mezelf ook meteen op de lijst laten zetten voor 41mm datejust staal met zwarte plaat,wachttijd ruim een jaar.
Sommige zijn al niet meer te krijgen.
Nu begint het lange wachten.

Succes met de wending, Omega is natuurlijk altijd goed😀!

Dank je Hans,omega zal t.z.t ook wel een keer komen.
Mijn vriendin wil volgend jaar een ladyjust 31 mm,dus dan even genoeg geld uitgegeven haha.
Mijn andere hobby,hometheater vraagt volgend jaar ook ee investering in de 4 nullen.
Maar ben erg benieuwd en kan niet wachten,maar zal wel moeten haha.


Gisteren mijn rolex opgehaald,kon geen korting krijgen maar kreeg wel een watchwinder erbij cadeau.
Aanvankelijk zou ik eerst de oyster krijgen,maar door een nieuw pand van schaap en citroen kregen ze eerst de datejust binnen.
Ik heb geen idee hoelang de andere duurt,anders moest ik in december/januari terugkomen en zonodig een nieuwe bestelling plaatsen.
Ik draag hem alleen in de weekenden en doordeweeks zit hij in de watchwinder,en pas over 7 jaar een beurt.
Ben er trots op na lang sparen dit te kunnen kopen en straks de oyster met witte plaat erbij.

1 like

Gefeliciteerd Remco met deze mooie aanwinst!
Ik vind dat deze een mooiere introductie verdient dan een toevoeging in een aanloop topic, met mooie gedetailleerde foto’s bij daglicht.
Maar dat is meer voor anderen, je kunt hem zelf in het echt zien! Daar gaat het om.
Heel veel plezier gewenst met dit mooie horloge.

Ik heb het idee dat er wat meer voorraden worden aangevuld (en daarmee natuurlijk ook weer gelijk verkocht, maar dus in ieder geval wordt er geleverd) de laatste tijd dus wie weet hoef je niet al te lang meer te wachten op de OP (ondanks de populariteit er van).

Voor de duidelijkheid, betekent dit ook dat de GS uit de running is?
Ik heb laatste een Spring Drive gepast en man, wat een heerlijk horloge is dat, de rust van de secondewijzer, echt prachtig! Vlak bij S&C Rotterdam kun je er eens één passen hè. Dat kan ook zonder te kopen. Ik zeg doen…