Aankoop 2024

Hallo,

Ik volg al enkele maanden het forum op zoek naar een mooi horloge.
Sinds deze week uiteindelijk mij aangemeld.
Ik word in 2024 40 en heb er lang mee gewacht.
In 2024 wil ik toeslaan en mijn droomhorloge kopen: een Omega speedmaster.
Ik ben gek van het verhaal er rond en de uitstraling.
Ik hoop dat men binnen enkele jaren terug naar de maan gaat en de traditie in ere houdt om de astronauten te voorzien van een omega speedmaster.
Wie van jullie heeft een mooie speedmaster te koop of wat willen jullie kopen in 2024?
Wie kan mij een verhaal vertellen over de speedmaster die mij nog meer doet dromen van deze :watch:

Groeten,

Gunther :crescent_moon:

14 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Gunther. Veel plezier hier.

1 like

Welkom !!!

1 like

Welkom op HF Gunther. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Succes met de zoektocht naar de ideale Speedmaster :+1:t2:
Ik ga bij voorkeur in 2024 voor de Staudt guilloche chronograaf

15 likes

Welkom :+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hij is niet te koop maar gewoon even voor de sfeer :wink: Met een mooie Speedy zit je altijd goed!

9 likes

Welkom bij de club :+1:

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving

1 like

Van harte welkom Gunther :+1:

1 like

Welkom, Gunther! Mooi om je 40e te vieren met een droomhorloge. Je komt in 2024 vast een exemplaar tegen that has your name on it, om het zo maar te zeggen. Veel plezier met de jacht op jouw Speedmaster!
Tsja, en mijn plannen: er is iets moois in de maak (one-off) met een guilloche wijzerplaat. Van dezelfde meester die de wijzerplaat maakt van @APMV 's droomhorloge. Verder iets sportiefs met een stalen band en mogelijk een Nomos (finally!).

2 likes

welkom-home

Van harte welkom! In t blauwe deel van HF komen regelmatig ook Speedmasters voorbij.

Prima keuze!

Welkom Gunther,

Mooie keuze voor 2024. Het verhaal er omheen/geschiedenis is mij niet bekend, maar vast wel te lezen op verschillende media online.

Mijn keuze voor 2024 staat al vast en wordt de HFLE 2024 (Horloge Forum Limited Edition 2024)

Deze dus!

HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

En wellicht nog een Squale.

Veel plezier hier op dit gezellige forum!

1 like

Welkom op dit forum Gunther. :hugs::pray:t3:

Welkom bij de club!

afbeelding

3 likes

Noem het maar simpel, ik vind hem prachtig!

2 likes

Gunther welkom

En dit is de juiste plek om die Speedmaster te vinden denk ik

2 likes

Welkom :+1:

1 like