Aankoop 2024

Welkom bij je nieuwe verslaving

1 like

Van harte welkom Gunther :+1:

1 like

Welkom, Gunther! Mooi om je 40e te vieren met een droomhorloge. Je komt in 2024 vast een exemplaar tegen that has your name on it, om het zo maar te zeggen. Veel plezier met de jacht op jouw Speedmaster!
Tsja, en mijn plannen: er is iets moois in de maak (one-off) met een guilloche wijzerplaat. Van dezelfde meester die de wijzerplaat maakt van @APMV 's droomhorloge. Verder iets sportiefs met een stalen band en mogelijk een Nomos (finally!).

2 likes

welkom-home

Van harte welkom! In t blauwe deel van HF komen regelmatig ook Speedmasters voorbij.

Prima keuze!

Welkom Gunther,

Mooie keuze voor 2024. Het verhaal er omheen/geschiedenis is mij niet bekend, maar vast wel te lezen op verschillende media online.

Mijn keuze voor 2024 staat al vast en wordt de HFLE 2024 (Horloge Forum Limited Edition 2024)

Deze dus!

HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

En wellicht nog een Squale.

Veel plezier hier op dit gezellige forum!

1 like

Welkom op dit forum Gunther. :hugs::pray:t3:

Welkom bij de club!

afbeelding

3 likes

Noem het maar simpel, ik vind hem prachtig!

2 likes

Gunther welkom

En dit is de juiste plek om die Speedmaster te vinden denk ik

2 likes

Welkom :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! Goeie keuze een speedmaster, er komen er veel voorbij hier in het blauwe (verkoopdeel)

3 likes

Welkom!!

Inderdaad - komt genoeg te koop voorbij hier op het forum. Af en toe ook een limited edition, welke ik zelf wel kan waarderen.

1 like

Welkom hier bij HF !
Zijn gewoon prachtige tijdlooze horloges.

1 like

Welkom​:metal:t5::metal:t5::metal:t5:

Welkom @Gunther1

Ik denk dat je hier voldoende verhalen over Omega Speedmasters vindt: Speedy Tuesday - Fratello Watches - The Magazine Dedicated To Luxury Watches

Kopen kan natuurlijk bij een Omega dealer, maar hier op HF komen er ook genoeg mooie exemplaren en aanbiedingen voorbij. Het lastigste is een keuze maken welke het moet worden :rofl:

Ps. Leuk dat je er zo lang mee gewacht hebt om 40 te worden… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom Gunther !

Welkom ik heb er zelf ook één vorig jaar nieuw gekocht de saffier uitvoering ben nog steeds heel blij met dit meesterwerk

Welkom👍