Hallo,
Ik ben op zoek naar aankoop adres voor Seiko skx007
Ben al bekent met monsterwatches, weet iemand adres die ze tegen vergelijkbare prijzen aanbied?
Hallo,
Ik ben op zoek naar aankoop adres voor Seiko skx007
Ben al bekent met monsterwatches, weet iemand adres die ze tegen vergelijkbare prijzen aanbied?
Niet in Nederland
Creationwatches. Kom je alsnog duurder of zelfde bedrag uit, komt uit het buiteland. Inklaring en invoer erbij, zit je op 198 EUR voor een skx 007 met rubberen band. (tov van 175? bij mw.)
Dan komt daar ook nog bij dat je dan qua garantie aan een webshop in t buiteland vast zit. Niet helemaal top. Je hoopt met de seiko skx007 die natuurlijk niet nodig te hebben - maar mij gaat het om het idee-
Voordelen van mw: betrouwbaar, snelle afhandelijk en leuk persoonlijk en goed contact (banden op maat als staal is, bijvoorbeeld…) goed verpakt, netjes via de mail 3s ontvangen… en via/met hem dan gewoon jaar garantie.
Ik bestel bijna alles via buitenlandse webshops maar de seiko gewoon bij mw 
Ebay zal ook het eea te vinden zijn…
Er is nog een verkooppunt in Nederland. Gerrit Nanne met BestTimepuntnl. Gerrit verkoopt al heel lang Seiko’s en is betrouwbaar.
Gr Ron
Bij mij zijn de skx007’s even op. Heb nog wel skx171 en skx013. Krijg een nieuwe leverancier en schakel over op de made in Japan versies.
Concurreren tegen CreationWatches is bijna niet mogelijk, zij hebben daar geen BTW op horloges. Zo kunnen ze met lage prijzen toch gezonde marges draaien.
Ik probeer met de prijzen mee te gaan voor zover dat mogelijk is.
Die BTW moet vaak toch nog betaald worden, met eventueel invoerrechten en nog wat kosten erbij, als de douane het pakketje opent.
En dan zit je bovendien nog met vertraging die enkele dagen tot een paar maanden kan bedragen.