Ik weet niet of je wat met de prijs kan doen daar.
Maar waar je wel op moet letten is of hij pas een batterijwissel heeft gehad.
Dit kan oplopen als er nog meer moet gebeuren,toen ik die van mij kocht had deze dat allemaal net achter de rug.
Deze was van 2004 de vorige eigenaar had het E-block laten vervangen,waterdicht laten maken en een batterijwissel.
Kosten 395 euro.
Die jij op het oog hebt is wel erg mooi met die UTC module en alle papieren zitten er bij.
Daarbij komt nog een jaar garantie.
Zonder deze module doen ze tussen de 1250 en 1500 euro,in de vrije handel wel te verstaan.
Zo`n module los kost rond de 500 euro,misschien zelf iets duurder.
Ik zat zelf aan bedrag tussen 1750 en 1850 euro te denken.
Vraag even wanneer de batterij is vervangen en of daar documentatie van is,dat bepaald ook de prijs.
Morgen even bellen naar die winkel.Ik zat zelf ook aan zo,n 1800 euro te denken.
Als ik het goed heb moet ie van tussen de 2000 en 2003 zijn met dit typenummer.
Controleer ook eens of die van Mark Uyen een Chronometer-versie is.
Normaal staat er “Chronometre B1” op als dat wel zo is … MAAR er bestaan ook versies waar gewoon B1 op de wijzerplaat staan en TOCH chronometers zijn.
Dit kan je vinden op de site van Don Indiano ( even kijken op Watchuseek )
PAS het horloge ook eens, want zo’n UTC draagt anders dan een gewone band.
Xxof was me voor: Op TZ UK staat ook een vriendelijk geprijsde zwarte, of als je het er voor over hebt de gelimiteerde.
Feit is dat UTC’s in analoge vorm NIET meer gemaakt worden en daardoor wel begerenswaardig beginnen te worden. Denk er ook aan dat je ze er niet zo maar kan tussen uit halen, want dan is je band te kort. Een UTC-band is trouwens anders gemaakt dan een gewone.
@ 2006: het E-block laten vervangen is haast een nieuwe horloge, dus de prijs valt imho nog mee.
Controleer ook eens of die van Mark Uyen een
Chronometer-versie is.
Normaal staat er “Chronometre B1” op als dat wel
zo is … MAAR er bestaan ook versies waar
gewoon B1 op de wijzerplaat staan en TOCH
chronometers zijn.
Dit kan je vinden op de site van Don Indiano (
even kijken op Watchuseek )
He he,eindelijk Zaterdag en vanmorgen vroeg in de auto gestapt met een lichte kater van de vrijdagavond pfff op weg naar Nijmegen vanuit Den-Haag.
Aangekomen bij de winkel van mark Uyen de Breitling gepast en zat gelijk goed,betaald en weg.Taxatie raport wou ie maken maar ik zag dat ie het druk had dus heb hem gezegt dat ie die later maar maakt en maar opstuurt.
De klok is helemaal compleet met alle boekjes en certificaten,aankoopsbon en boekje netjes afgestempeld met de laatste full servicebeurt in 2007.
De B1 is geleverd in 2001 door Kool diamantairs in Hoofddorp.
Ondanks de UTC module draagt de B1 zeer prettig. Functie,s zijn makkelijk te bedienen,al weet ik niet hoe het werkt met de “slide rule”.Was vroeger al niet zo goed in wiskunde!
Het luminova is zeer sterk en in combinatie met de backlight verlichting geeft dit een fraai plaatje in het donker.