Aankoop Chrono24 annuleren

Wie zegt dat het niet alsnog voor 5/7 geleverd wordt…

Bv:

Horloge was op voorraad en door u gekocht.

Verkoper wil dezelfde advertentie verder blijven nuttigen en besteld ondertussen een nieuwe bij zijn leverancier en past netjes in de advertentie aan dat die pas geleverd kan worden van…

Heb je al een verzendingsbericht ontvangen? Indien niet gewoon even PB naar de verkoper…

4 likes

Dat is wat ik ook al aanhaalde, niemand weet het weet zeker maar loopt vooruit op de zaken…

Gewoon even contact openemen met de verkoper.

Inderdaad eerst eens contact opnemen met de verkopende partij.
Mijn Chrono24 ervaring is dat de geschatte levertermijn altijd een stuk langer staat gepland dan daadwerkelijk in huis. Chrono24 gaat meestal van het uiterste geval uit, bij mij in ieder geval al meerdere keren het horloge nog ruim voor de eerst geschatte leverdatum binnen gekregen.

Beste Allemaal. Ik ben nieuw hier en hoop dat ik het goed doe met berichten maken in dit forum.
Ik heb een bestelling geplaatst op Chrone24 voor een Junghans bij een Duitse handelaar. Ik krijg echter net een bericht van een handelaar in NL met een stuk betere prijs en wil dus de bestelling bij C24 annuleren. Ik heb nog niet betaald. Moet ik de verkoper gewoon een bericht sturen dat ik annuleer of gaat dat via C24?
Misschien heeft een van jullie ervaring ermee.

Handelaar een berichtje sturen dat je ervan af ziet en verder niet betalen dan verdwijnt hij vanzelf na 5 dagen.

Dank je! Heb ik ondertussen gedaan en voor de zekerheid ook nog naar Chrono24 zelf.